ΖΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΕΣΕΙΣ ΕΛΙΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ: Η ΝΕΑ «ΜΟΔΑ» ΤΩΝ BRANDED RESIDENCES

Η νέα τάση θέλει τους προύχοντες να ζουν σε ανεξάρτητες κατοικίες και διαμερίσματα που διαχειρίζονται ελίτ ξενοδοχεία. Το χαρακτηριστικό παράδειγμα του ομίλου Accor που διαθέτει παραπάνω από 35 branded residences σε όλον τον κόσμο, δείχνει τον δρόμο.

Ισως να μην το έχετε ακούσει ως ένα ξεχωριστό «είδος» διαμονής, ωστόσο ολοένα και ανθεί στο εξωτερικό σε σημείο που να αποκτάει τα χαρακτηριστικά «μόδας». Πρόκειται για τα λεγόμενα branded residences. Ξεκίνησε, όπως πολλά πράγματα, από τις ΗΠΑ και έχει εξαπλωθεί παντού.
Την ιδέα ξεκίνησε το εμβληματικό ξενοδοχείο Sherry-Netherland στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης όπου προσέφερε στους εκλεκτούς πελάτες του τη δυνατότητα να έχουν δική του επώνυμη κατοικία κοντά στο ξενοδοχείο και να απολαμβάνουν όλα τα προνόμια που θα είχαν αν είχαν κλείσει ένα δωμάτιο ή μια σουίτα στο ξενοδοχείο. Ολα αυτά, για να σκεφτούμε την ιστορία, στις αρχές της δεκαετίας του ’20.

Η ιδέα επανήλθε το 1985 από το Four Seasons στη Βοστώνη και έκτοτε αυτό το μοναδικό στυλ πολυτελούς διαβίωσης έχει εκτοξευτεί σε δημοτικότητα και μπορεί το βρει κανείς σε 60 χώρες παγκοσμίως. Με απλά λόγια: οι επώνυμες κατοικίες (branded residences) είναι πολυτελείς κατοικίες που συνδέονται με ένα εμπορικό σήμα (ήτοι με μια μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων). Οι επώνυμες κατοικίες παρέχουν στους επίδοξους αγοραστές την ευκαιρία να αγοράσουν τα δικά τους εξαιρετικά σχεδιασμένα μόνιμα δωμάτια (μερικές φορές εντός ή δίπλα σε ένα ξενοδοχείο, μερικές φορές σε αυτόνομο συγκρότημα) συχνά στον πιο περιζήτητο μέρος της πόλης.
Κάπως έτσι, οι διαμένοντες διατηρούν την ιδιωτικότητά του και ταυτόχρονα γίνονται κοινωνοί των εξαιρετικών προνομιών που θα τους παρέχονταν αν έμεναν σε κάποιο από αυτά τα ονομαστά ξενοδοχεία. Προφανώς είναι μια υπηρεσία που απευθύνεται σε ανθρώπους των οποίων η οικονομική επιφάνεια είναι κατά πολύ ανώτερη του μέσου όρου.

Κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της φιλοξενίας, όπως η Accor, επαναπροσδιορίζουν την έννοια της ιδιοκτησίας και με μια εντυπωσιακή συλλογή branded residences σε όλο τον κόσμο.
Να σκεφτεί κανείς πως ο όμιλος Accor λειτουργεί 35+ branded residences σε όλο τον κόσμο και αναπτύσσει ενεργά άλλα 80+ projects κάτω από 16 brands -από το ανώτερο επίπεδο της luxury αγοράς έως τα premium και midscale brands, με έναν αυξανόμενο αριθμό από εξαιρετικά ενδιαφέρουσες lifestyle προτάσεις. Ένα νέο website, που λανσαρίστηκε πρόσφατα, παρουσιάζει την εντυπωσιακή συλλογή branded residences του Ομίλου. Eκεί, πραγματικά, μπορείς να μαγευτείς από τις προσφερόμενες κατοικίες και αν αντέχει ο προϋπολογισμός σου να τις ζήσεις από μέσα. Φευ, δεν απευθύνονται σε όλους μας.

Το ποικίλο χαρτοφυλάκιο branded residences της Accor διαθέτει ιδιωτικά διαμερίσματα, βίλες και σαλέ που αναπτύσσονται, σχεδιάζονται και εξυπηρετούνται σύμφωνα με τα πρότυπα ενός εκ των παγκοσμίως αναγνωρισμένων εμπορικών brands. Τα περισσότερα από τα branded residences της Accor βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία με ένα από τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η Accor, αν και τα αυτόνομα residential projects επίσης αυξάνονται.
Τα branded residences συνδυάζουν την αποκλειστικότητα και την άνεση της πολυτέλειας, με μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών ξενοδοχείου on-demand. Στις τοποθεσίες των resorts, οι αγοραστές των branded residences έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε ένα διαχειριζόμενο πρόγραμμα ενοικίασης, επωφελούμενοι του εισοδήματος από την ενοικίαση για όσο καιρό δεν απολαμβάνουν οι ίδιοι το σπίτι τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2021 από τη Savills International Development Consultancy, ο τομέας των branded residences φαίνεται ότι θα διατηρήσει την ανθεκτικότητά του και θα συνεχίσει την αξιοσημείωτη πορεία ανάπτυξής του. Την τελευταία δεκαετία ο αριθμός των branded residences αυξήθηκε κατά 230%, προσθέτοντας περισσότερες από 50.000 μονάδες σε 356 σχήματα. Εν τω μεταξύ, η Global Buyer Survey 2021 της Knight Frank αποκάλυψε ότι το 39% των αγοραστών στο κομμάτι του residential real estate θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για μια hotel branded ιδιοκτησία, αναφέροντας τις υπηρεσίες και τις ανέσεις ως το κύριο κίνητρο.

Ένα από τα πολυαναμενόμενα ακίνητα – ναυαρχίδες της Accor είναι το Raffles London στο The OWO και το The OWO Residences by Raffles, τα οποία θα ανοίξουν ως ένα νέο σύμβολο της παγκόσμιας φιλοξενίας και πολυτελούς διαβίωσης. Χωρίς κανένα να είναι ίδιο με το άλλο, αναπτύσσονται ογδόντα πέντε exclusive residences εντός του ιστορικού κτηρίου Grade II*, του άλλοτε Old War Office στο Λονδίνο – ένα υπέροχο τοπόσημο που βρίσκεται ανάμεσα στα παλάτια της βρετανικής βασιλικής οικογένειας και τις αίθουσες της βρετανικής κυβέρνησης. Κλειστό στο κοινό για περισσότερο από έναν αιώνα, το OWO έχει βιώσει μια δραματική μεταμόρφωση τα τελευταία πέντε χρόνια, προκειμένου να δημιουργηθεί το πρώτο ξενοδοχείο Raffles της πρωτεύουσας με 120 δωμάτια και σουίτες, μια συλλογή από 11 εξαιρετικά εστιατόρια και μπαρ και ένα συναρπαστικό spa.
Η Accor έχει καθιερώσει μια δεσπόζουσα θέση στον τομέα της lifestyle φιλοξενίας μέσω του κοινού εγχειρήματός της με την Ennismore. Με περισσότερα από δώδεκα lifestyle brands πλέον στη συλλογή της, η Ennismore έχει επτά residential projects σε λειτουργία με άλλα 17 υπό κατασκευή, συμπεριλαμβανομένων projects κάτω από κορυφαία brands όπως το Mondrian και το SLS.
Φωτογραφίες: Grain London
Πηγή: andro.gr