To 1958 η Audrey Hepburn στάθηκε ξημερώματα μπροστά στη βιτρίνα του oίκου Tiffany&Co. και έφαγε ζεστό κρουασάν και καφέ από ένα πλαστικό κυπελάκι.
Εκείνη τη στιγμή ο κορυφαίος οίκος κοσμημάτων στη Νέα Υόρκη μπήκε στις ζωές των θεατών που κοιτούσαν με μαγεμένα μάτια το «Breakfast at Tiffany’s» να παίζει στη μεγάλη οθόνη και λάτρεψαν το εμβληματικό γαλάζιο του οίκου, σύμβολο πολυτέλειας και ομορφιάς, κι ας μην είχαν τη δυνατότητα να φορέσουν ποτέ ένα τέτοιο κόσμημα.
Σήμερα το επιβλητικό κτίριο της 5ης Λεωφόρου είναι κομμάτι της ποπ κουλτούρας. Αν πας στη Νέα Υόρκη το μόνο βέβαιο είναι πως θα περάσεις από εκεί, ίσως να μπεις στον πειρασμό να μπεις μέσα, στον πανέμορφο χώρο υποδοχής με τον κρυστάλλινο πολυέλαιο, για να χαζέψεις τα εκτυφλωτικά κομμάτια να λάμπουν, κοιτάζοντας σε στα μάτια πίσω από τις καθαρές βτρίνες.
Αν πάλι δεν φτάσεις ποτέ μέχρι εκεί, αλλά εξακολουθείς να είσαι λάτρης της μόδας, αιώνια γοητευμένος απ” όλα όσο πρεσβεύουν στην αντίληψη που έχουμε για το ωραίο και το γκλάμορους οι διασημότεροι οίκοι μόδας στον πλανήτη, ένα μικρό ντοκιμαντέρ βουτάει στα άδυτα του Tiffany, του πιο αναγνωρίσιμου brand κοσμητάτων στη Νέα Υόρκη, και ενός από τους πιο πολυτελής του κόσμου ολόκληρου.
Με τη σκηνοθετική ματιά του R.J, Cutler, του ανθρώπου που δημιούργησε το «The September Issue», το ντοκιμαντέρ για τη δημιουργία του μεγαλύτερου σε έκταση τεύχους της αμερικανικής Vogue ετησίως, του τεύχους Σεπτεμβρίου, το φιλμάκι «Tiffany & Co. — “Some Style is Legendary” εμβαθύνει στην διαφημιστική καμπάνια του οίκου για την κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016. Μία καμπάνια που έγινε με την συμμετοχή της σημαντικής fashion editor Grace Coddington που έχει υπάρξει για δεκαετίες creative director της Vogue.
Η Coddington φέρνει στον εμβληματικό οίκο κοσμημάτων την δική της αισθητική, την δική της ματιά και κάποιες αλλαγές, προτείνοντας στη δημιουργική ομάδα του Tiffany να χρησιμοποιήσουν για πρώτη φορά στην ιστορία του brand celebrities για τη θέση των ambassadors της τότε καμπάνιας.
Η Elle Fanning, η Lupita Nyong’o, η Christy Turlington και η Natalie Westling επιστρατεύτηκαν προκειμένου να φορέσουν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά, ποθητά και όμορφα κομμάτια του Tiffany σε μία διαφορετική καμπάνια που δεν εστιάζει στον ρομαντισμό, βασικό συστατικό όλων των παλαιότερων προωθητικών κινήσεων της εταιρίας, αλλά κεντράρει στον δυναμισμό και τη γοητεία της γυναικείας προσωπικότητας.
Δες το βίντεο και πάρε μία γεύση από τον μαγικό, πολυτελή κόσμο του Tiffany & Co. στην καρδιά της Νέας Υόρκης.
Πηγή: thepaper.gr