Η Κλεμένς και ο Ντιντιέ Kρζεντόφσκι, δυναμικοί ιδρυτές της «Galerie Kreo», που έχει έδρα το Παρίσι, δεν μπορούν να μην παίρνουν τη δουλειά τους στο σπίτι! Καθώς αντικείμενο της γκαλερί είναι η διαχείριση μοναδικών έργων σύγχρονης τέχνης και εσωτερικής διακόσμησης, δεν παραπονιούνται.
Στο σαλόνι του μπελ επόκ διαμερίσματός τους, πλάι στον Σηκουάνα, με καταπληκτική θέα στον Πύργο του Άιφελ, δεσπόζουν ένα μεγάλο γλυπτό του Νταν Βο, έργα των εικαστικών Κρίστιαν Μάρκλεϊ και Τζέισον Ροέυντες, καθώς κι ένας vintage καναπές Pierre Paulin. O πολυέλαιος Gino Sarfatti χρονολογείται στο 1962, ενώ το λιτό χαμηλό τραπεζάκι είναι Pierre Charpin. «Ανανεώνουμε τη διακόσμηση κάθε δύο με τρία χρόνια, καθώς φέρνουμε συνεχώς νέα κομμάτια», εξηγεί η Κλεμένς για το χώρο που λίγο-πολύ αντικατοπτρίζει το εκλεκτικό γούστο του ζευγαριού. Ιδιαίτερο και πρωτοποριακό, το ανδρόγυνο διαθέτει επίσης μια γκαλερί στο Λονδίνο, που φιλοξενεί τα λαμπερότερα ονόματα του χώρου, όπως τον Μαρκ Νιούσον, τον Τζάσπερ Μόρισον και τον Αλεσάντρο Μεντίνι.
Το διαμέρισμά τους στο Παρίσι είναι γεμάτο γαλλικά και ιταλικά φωτιστικά της περιόδου από τα 40s μέχρι τα 80s, τα οποία είναι το μεγάλο πάθος του Ντιντιέ και δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα στο χώρο. Οι δυο τους έχουν εμφυσήσει την αγάπη τους για την τέχνη και στις δύο κόρες τους, Βικτόρια και Κλάρα, οι οποίες σπουδάζουν εκτός Γαλλίας. «Με τον Ντιντιέ γνωριστήκαμε μέσω κοινών φίλων λίγο πριν από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992, στο Αλμπερβίλ» εξηγεί η Κλεμένς. «Εκείνος και η οικογένειά του ήταν συνεργάτες και φίλοι με τον πρωταθλητή του σκι, Ζαν Κλοντ Κιλί, ο οποίος ήταν και πρόεδρος των Αγώνων. Εγώ, που τότε ήμουν φοιτήτρια και εργαζόμουν στη διοργάνωση, βρέθηκα υπεύθυνη για τη μεταφορά της Ολυμπιακής Δάδας, για το σχεδιασμό της οποίας είχα απευθυνθεί στον Φίλιπ Σταρκ.
Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος σχεδιαστής αναλάμβανε ένα τέτοιο έργο». Όταν παντρεύτηκαν, άνοιξαν την πρώτη τους γκαλερί, ένα μικροσκοπικό χώρο όπου στην κυριολεξία στοίβαξαν όσα έργα είχε στην κατοχή του ο Ντιντιέ. «Ο σύζυγός μου είναι φανατικός συλλέκτης και η αγάπη του για την τέχνη ξεκίνησε από την εφηβεία του. Είναι καταπληκτικός στο να ανακαλύπτει νέα ταλέντα. Στηρίζει καλλιτέχνες, τους βοηθάει να εκφραστούν και πρώτος εκείνος εκθέτει στο σπίτι μας τα έργα τους. Σύντομα πλησιάσαμε καθιερωμένους καλλιτέχνες και βάλαμε στην γκαλερί σπουδαία κομμάτια τους, αλλά όσοι πελάτες μας ρίσκαραν αγοράζοντας κάποιο καινοτόμο έργο άσημου καλλιτέχνη, δεν το μετάνιωσαν» καταλήγει. Στους πελάτες στους οποίους αναφέρεται η Κλεμένς περιλαμβάνονται ονόματα όπως του σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφελντ ή του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία Φρανσουά Πινό, πεθερού της Σάλμα Χάγιεκ.
Πηγή: elenasdiary.com