O γερμανικός οίκος αποτίει φόρο τιμής στον οδηγό αγώνων και ιδρυτή της θρυλικής Scuderia Ferrari. Τρεις διαφορετικές εκδόσεις οργάνων γραφής για έναν άνθρωπο που ήταν συνώνυμο της ταχύτητας και της δημιουργίας.
Eίπαν γι’ αυτόν ότι ήταν τολμηρός, αλλά και ενίοτε σκληρός χαρακτήρας. Ένας δύσκολος άνθρωπος που όμως δεν φοβήθηκε ποτέ τον ανταγωνισμό. Αντίθετα, τον επιδίωξε. Αποτέλεσε γι’ αυτόν πηγή δημιουργίας. Ουδείς, όμως, αμφισβήτησε ποτέ την ουσιαστική επιρροή που άσκησε ο Enzo Ferrari στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (και όχι μόνο).
Ο Enzo, οδηγός αγώνων αυτοκινήτου και, αργότερα, επιχειρηματίας, ιδρυτής της Scuderia Ferrari, γεννήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 1898 στη Μόντενα της Ιταλίας κι από πολύ μικρός ανέπτυξε έντονο πάθος για τους αγώνες αυτοκινήτου. Βοήθησε σ’ αυτό και ο πατέρας του που είχε ανάλογη τρέλα. Δεν χρειάστηκε πολύ για να πιάσει το τιμόνι και να αποχωριστεί τη θέση του θεατή.
Στις 17 Ιουνίου 1923, ο 25χρονος Ferrari, μέχρι τότε οδηγός της Costruzioni Meccaniche Nazionali, κέρδισε τον πρώτο του αγώνα στο Circuito del Savio στη Ραβέννα. Την επόμενη χρονιά, το 1924, κέρδισε την πρώτη θέση τρεις φορές και μέχρι το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας, είχε συμμετάσχει σε περισσότερους από 40 αγώνες – συχνά διεκδικώντας μια από τις κορυφαίες θέσεις. Ωστόσο, ο Enzo Ferrari ήθελε να είναι κάτι περισσότερο από οδηγός αγώνων. Η επαγγελματική του κατάρτιση ως κατασκευαστής τον προετοίμασε τέλεια να ιδρύσει τη δική του αγωνιστική ομάδα, τη Scuderia Ferrari, το 1929. Αυτή ήταν η αρχή για να χτιστεί μια αυτοκρατορία.
Το 1947, το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από τη μάρκα της Ferrari στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Maranello ήταν το 125 S, με 12κύλινδρο κινητήρα 1500cc που κέρδισε το Grand Prix της Ρώμης εκείνη τη χρονιά. Στα τέλη της δεκαετίας του 1950, η μάρκα Ferrari ήταν διάσημη σε όλο τον κόσμο με πωλήσεις υπερτριπλασιασμένες, μεταξύ 1950 και 1960, με αποτέλεσμα ο Enzo Ferrari να εφαρμόσει μια σειρά αλλαγών για να επιταχύνει την ανάπτυξη της εταιρείας και την παραγωγή νέων μοντέλων τη δεκαετία του 1970.
Ο πρωτοπόρος Enzo Ferrari. Κι όμως, στη φωτογραφία οδηγεί μια Alfa Romeo.
Ο Enzo Ferrari πέρασε μια συγκρατημένη ζωή και σπάνια έδινε συνεντεύξεις, πέθανε στις 14 Αυγούστου 1988, στο Μαρανέλο σε ηλικία 90 ετών, αφήνοντας πίσω του μια από τις πιο θαυμαστές κληρονομιές στο χώρο του αυτοκινήτου. Όσα και να προσθέσεις γι’ αυτόν τον -bigger than life- άνθρωπο θα είναι λίγα.
Η Μontblanc, ωστόσο, βρήκε έναν τρόπο, τον ιδιαίτερο δικό της, να μας θυμίσει τη φυσιογνωμία του Ferrari και να αποτίσει φόρο τιμής στη ζωή και την κληρονομιά του. Τρεις διαφορετικές εκδόσεις οργάνων γραφής που φέρουν το όνομα του Enzo Ferrari θα κυκλοφορήσουν σύντομα από τον γερμανικό οίκο και θα ενταχθούν στη σειρά Great Characters. Και στην Ελλάδα, θα είναι φυσικά διαθέσιμες από τον οίκο Tzannes.
Αρκεί να σημειωθεί πως τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari είναι πιο βραβευμένα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα, έχοντας συμμετάσχει σε κάθε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 από την πρώτη σεζόν το 1950. Υπό την ηγεσία του Enzo Ferrari, η ομάδα της Scuderia Ferrari έφερε στο «σπίτι» 9 πρωταθλήματα οδηγών και 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών, με αποτέλεσμα να γίνει η πιο επιτυχημένη ομάδα στη Formula 1 μέχρι σήμερα.
Η έκδοση Great Characters Enzo Ferrari Special Edition διατίθεται σε Rollerball και Ballpoint, καθώς και πένα από μασίφ χρυσό Au585.
Κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια του νέου Great Characters Enzo Ferrari Special Edition θυμίζει τα επιτεύγματα και τον χαρακτήρα αυτού του πρωτοπόρου της ταχύτητας. Το χρώμα της πολύτιμης ρητίνης του καπακιού και του βαρελιού είναι εμπνευσμένα από το χρώμα της Ferrari «Rosso 70 Anni».
Ο κώνος είναι χαραγμένος με δύο ημερομηνίες, η μία σηματοδοτεί τη γέννηση του Enzo Ferrari και η άλλη την πρώτη του νίκη σε μια πίστα το 1923. Το έμβλημα Montblanc που στεφανώνει το όργανο γραφής σε κίτρινη ρητίνη αντιπροσωπεύει το χρώμα της πόλης της Μόντενα. Είναι ενσωματωμένο σε ένα μεταλλικό πλέγμα, εμπνευσμένο από μια vintage σχάρα αυτοκινήτου.
Το δαχτυλίδι στο πάνω μέρος του καπακιού έχει τη γκραβούρα «OFFICINA MECCANICA ALFREDO FERRARI», μια αναφορά στο εργαστήριο του πατέρα της Ferrari, Alfredo, και στη γενέτειρά του. Το μεταλλικό κλιπ του οργάνου γραφής με επικάλυψη ρουθηνίου είναι χαραγμένο με λέιζερ με τα λόγια του ίδιου του Enzo Ferrari: «Δεν μπορείς να περιγράψεις το πάθος, μπορείς μόνο να το ζήσεις».
Το πίσω μέρος του καπακιού αποκαλύπτει το εμβληματικό λογότυπο «Prancing horse» της Ferrari (το γνωστό αλογάκι). Η έκδοση διατίθεται σε Rollerball και Ballpoint, καθώς και σε πένα από μασίφ χρυσό Au585 με επίστρωση ροδίου: πάνω της είναι χαραγμένο το Ferrari 250 GTO, ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα Ferrari, καθώς και η λέξη «Pilota».
Διαβάστε περισσότερα στο andro.gr