Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε επίσημα πως η ηλεκτρική της ναυαρχίδα EQS θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στις 15 Απριλίου.
Η τακτική της συνεχούς δημοσιοποίησης πληροφοριών ή ακόμα και φωτογραφιών των πρωτοτύπων εξέλιξης είναι ο έξυπνος τρόπος με τον οποίο η Mercedes έχει επιλέξει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον γύρω από την ηλεκτρική EQS.
Η πιο πρόσφατη κίνηση της αφορά την επίσημη ανακοίνωση πως η διαδιακτυακή πρεμιέρα του κορυφαίου της ηλεκτρικού μοντέλοθυ θα γίνει ακριβώς. Παράλληλα με αυτή την πληροφορία η γερμανική εταιρία φανέρωσε και μερικά χαρακτηριστικά που αφορούν την τεχνολογία, τη χωρητικότητα των μπαταριών και τις δυνατότητες φόρτισης που θα έχει η EQS.
Ένα από τα σημαντικότερα νέα αφορά τη συμβατότητα με την υπηρεσία Plug & Charge η οποία απλοποιεί σημαντικά το διαδικαστικό κομμάτι της φόρτισης. Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να συνδέσει το αυτοκίνητο στον φορτιστή καθώς η διαδικασία χρέωσης τακτοποιείται αυτόματα μέσω της εφαρμογής Mercedes Me Charge. Ο μόνος περιορισμός σε πρώτη φάση είναι πως η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μόνο σε φορτιστές του ομίλου Ionity στην Ευρώπη και σε επιλεγμένους σταθμούς φόρτισης στις ΗΠΑ. Αναφορικά με τη συστοιχία των μπαταριών που θα χρησιμοποιεί η ναυαρχίδα της “οικογένειας” μοντέλων EQ, αυτή θα έχει χωρητικότητα 108 kWh.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου, που θα βρίσκεται στο δάπεδο μεταξύ των δύο αξόνων, θα προέρχεται από το εργοστάσιο της Daimler στο Hedelfingen, ενώ τα στοιχεία παρέχονται από τον κινέζικο προμηθευτή CATL. Αξίζει να σημειωθεί πως το πλαίσιο των μπαταριών είναι αρθρωτό και αυτό με τη σειρά του επιτρέπει την παρουσίαση διαφορετικών εκδοχών χωρητικότητας (με “βασική” έκδοση αυτή των 90 kWh), με ανάλογη εικόνα στην αυτονομία αλλά και την απόδοσης ισχύος.
Η απόδοση της ηλεκτρικής S-Class θα είναι σίγουρα πάνω από τα 408 ίππους και με μέγιστη τιμή ροπής μεγαλύτερη των 765 Nm της EQC, ενώ σημειώνεται πως θα είναι προαιρετικά διαθέσιμο το μοντέλο και με ένα σύστημα έξυπνης τετρακίνησης. Η μικρότερη τιμή αυτονομίας που αναμένεται να ανακοινωθεί για την EQS, είναι τα 700 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.
Πάντως ο οδηγός θα μπορεί να πληροφορηθεί για τα σημεία που υπάρχουν φορτιστές συμβατοί με την υπηρεσία μέσω του συστήματος πλοήγησης. Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως η πλατφόρμα Mercedes me Charge είναι μια από τις πιο πλούσιες και ενημερωμένες παγκοσμίως διαθέτοντας στη βάση δεδομένων της περισσότερους από 500.000 σταθμούς φόρτισης AC και DC παγκοσμίως με περισσότερους από 200.000 να βρίσκονται στην Ευρώπη, ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που αφορούν στο μοντέλο, η EQS θα έχει δυνατότητα ενημερώσεων για το λογισμικό της, “Over The Air” (OTA). Η Mercedes EQS θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Sindelfingen (η EQC συναρμολογείται στη Βρέμη και η EQA στο Ράστατ).
Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό της EQS είναι πως θα υποστηρίζει την αμφίδρομη φόρτιση στην Ιαπωνία. Αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα μπορεί να λειτουργεί ως μπαταρία και να παρέχει ενέργεια σε ένα σπίτι ή ακόμα και να τη διοχετεύει στο δίκτυο εάν προκύψει τέτοια ανάγκη.
Πηγή: newsauto.gr