Η BMW παρουσίασε τη νέα, εξηλεκτρισμένη εκδοχή των κορυφαίων εκδόσεων των X5 και X6.
Oι X5 και X6 M Competition ακολούθησαν τη γενική ανανέωση των μεγάλων SUV της BMW. Έτσι και αυτές αναβαθμίστηκαν με τη σειρά τους σε πολλούς τομείς, ενώ έγιναν τα πρώτα μοντέλα Μ που εξηλεκτρίστηκαν.
Για την ακρίβεια διαθέτουν πλέον ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, με έναν ηλεκτροκινητήρα στο νέο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic των 8 σχέσεων ο οποίος όταν χρειάζεται συμβάλλει με 12 ίππους και 200 Nm.
Το σύστημα περιλαμβάνει και μια μπαταρία 48V που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα, ενώ ο bi-turbo V8 των 4.400 κυβικών είναι καινούργιος, μεταξύ άλλων με δομικές ενισχύσεις και βελτιώσεις στη λίπανση. Η απόδοσή του είναι 625 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ.
Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δεύτερα και η τελική είναι είτε 250 είτε 290 χλμ./ ώρα με το πακέτο M Drivers, ενώ από κει και πέρα έχει αναβαθμιστεί τόσο η τετρακίνηση M xDrive όσο και το ενεργό Μ διαφορικό, με την ενεργητική ανάρτηση M Professional με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ να είναι πλέον στάνταρ.
Οι νέες X5 και X6 M Competition διακρίνονται κυρίως από το επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος τους με τη μαύρη πλέον μάσκα και τους καινούργιους Matrix LED προβολείς, καθώς και από τον τονισμένο διαχύτη στο πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό έχει και εδώ υιοθετηθεί το μεγάλο σύμπλεγμα οθονών (Curved Display) με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής των 14,9, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί η τελευταία έκδοση του συστήματος infotainment της γερμανικής εταιρείας.
Ταυτόχρονα έχουν αναβαθμιστεί όλα τα συστήματα υποβοήθησης -το ίδιο ισχύει και για τις ψηφιακές υπηρεσίες- με το καινούργιο (προαιρετικό) Parking Assistant Professional να υποστηρίζει αυτοματοποιημένες μανούβρες στάθμευσης σε απόσταση έως και 200 μέτρων.
Δείτε περισσότερα στο newsauto.gr