Με την ολοκλήρωση της κατασκευής 12 ιστορικών “Blower” Bentley 4½ Litre Supercharged, η Bentley παρουσιάζει τώρα την επόμενη «Σειρά Συνέχισης», αυτή της Speed Six, παράλληλα με την 4η γενιά της Continental GT Convertible. Γράφει ο Βασίλης Χαρίτος.
Η Continuation Series Speed Six βασίστηκε σε δύο αυθεντικές Speed Six: αυτή με αριθμό κυκλοφορίας GU409, που ανήκει στη Bentley, και την περίφημη “Old Number 3”, εργοστασιακή Speed Six που συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans του 1930 με τους Sydney Charles Houghton “Sammy” Davis, δημοσιογράφο του Autocar, και Beresford Clive Dunfee, δύο εκ των “Bentley Boys” της εποχής.
Η δεύτερη παραχωρήθηκε (δανεική, βέβαια) στη Bentley από τον ιδιοκτήτη της για να δώσει στους τεχνικούς της εταιρείας ανεκτίμητα δεδομένα για τις διαστάσεις, τα υλικά και τα παρελκόμενά της, αφού κάθε Speed Six της Σειράς Continuation κατασκευάζεται «στο χέρι» εξαρχής, χρησιμοποιώντας μάλιστα αυθεντικά εργαλεία και τεχνικές της εποχής, με διαδικασία που διαρκεί 10 μήνες.
Η Speed Six παρουσιάστηκε το 1928 ως πιο σπορ έκδοση της Bentley 6½ Litre. Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας εφοδιάσθηκε με διπλά καρμπιρατέρ της SU αποκτώντας υψηλότερη σχέση συμπίεσης και πιο «άγριο» εκκεντροφόρο. Έτσι, η απόδοσή του έφτασε τα 180 άλογα, μόλις στις 3500 rpm, με αποτέλεσμα η Speed Six να φτάνει τα 185 km/h.
Μεταξύ 1928 και 1930 κατασκευάστηκαν 182 Speed Six. Δύο νίκες στο Le Mans, το 1929 με τους Woolf Barnato/Tim Birkin, και το 1930 με τους Barnato/Glen Kidston, καθιέρωσαν τη Speed Six ως το κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Bentley.
Όσο για τη νέα Continental GTC Speed, αναπτύχθηκε γι αυτήν ένα σύστημα κίνησης που η Bentley ονομάζει “Ultra Performance Hybrid”. Με αυτό, ο 4λιτρος V8 κινητήρας των 600 HP συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 190 HP, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 782 PS και 1000(!) Nm ροπής, προσφέροντας, όχι μόνο εντυπωσιακές επιδόσεις για ανοιχτό GT, αλλά έως και 81 km ηλεκτρικής αυτονομίας.
Η δε υφασμάτινη οροφή της GT Convertible είναι εφοδιασμένη με το σύστημα των επτά τόξων της Bentley, είναι διαθέσιμη σε επτά εξωτερικές αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας με tweed, και αναδιπλώνεται σε 19” σε ταχύτητες μέχρι και 48 km/h. Η Speed Six Continuation και η νέα Continental GT Convertible Speed παρουσιάζονται αυτές τις μέρες στη φετινή έκθεση κλασικών οχημάτων “Rétromobile”, στο Παρίσι.
Πηγή : Andro.gr