5 ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΠΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ MEDITERRANEAN PALACE ΚΑΙ GRAND HOTEL PALACE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ‘THE LUXURY HOTELS’ ΣΤΑ GREEK HOSPITALITY AWARDS 2019

Για 3η συνεχή χρονιά τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace και Mediterranean Palace των The Luxury Hotelsδιακρίθηκαν με 5 σημαντικά βραβεία στη θεματική ενότητα «BEST GREEK CITY HOTELS» στον Πανελλήνιο διαγωνισμό των «GREEK HOSPITALITY AWARDS» 2019, ο οποίος επιβραβεύει την αριστεία στο χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη επενδυτική πορεία για ανάπτυξη και εξέλιξη στον ξενοδοχειακό χώρο.

Οι θεματικές ενότητες που έθεσαν την υποψηφιότητά τους τα ξενοδοχεία αφορούσαν πυλώνες ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου όπως η τεχνολογία, η οικολογία, η στρατηγική μάρκετινγκ, ο συνεδριακός τουρισμός και ο επιχειρηματικός τουρισμός.

Ειδικότερα, το ξενοδοχείο Grand Hotel Palace απέσπασε:

α) το βραβείο Best Greek Technology Hotelως το καλύτερο ξενοδοχείο Τεχνολογίας στην Ελλάδα (Gold Award).

β) το βραβείοBest Greek Green City Hotelως το καλύτερο ‘πράσινο’ ξενοδοχείο πόλης στην Ελλάδα (Silver Award)

γ) το βραβείοBest Greek MICE City Hotel ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για συνέδρια, συναντήσεις και εκδηλώσεις στην Ελλάδα, για τρίτη συνεχή χρόνια (Silver Αward).

Το Mediterranean Palace βραβεύτηκε με το βραβείο Best Greek Business City Hotelως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης για επιχειρηματίες στην Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά (Silver Award).

Σημαντική διάκριση του ομίλου των The Luxury Hotelsαποτελεί το βραβείο Best Greek Hotel Marketing Strategyγια τη στρατηγική Marketing που ακολούθησε στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα για το 2019 (Silver Award).

Τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, της ΔΕΘ – Helexpo, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Οι πέντε πολύ σημαντικές διακρίσεις φανερώνουν τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών με σκοπό την απαράμιλλη φιλοξενία και δεσμεύουν το προσωπικό και τη διοίκηση των ξενοδοχείων για ακόμη υψηλότερους στόχους.