ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25/5

Το νέο live action της Disney και ένα τολμηρό ελληνικό ντεμπούτο προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Η Μικρή Γοργόνα

Η Disney συνεχίζει τις φιλόδοξες live-action διασκευές κλασικών ταινιών κινουμένων σχεδίων της, και σειρά έχει η ήδη πολυσυζητημένη, για τους λάθος λόγους, “Μικρή Γοργόνα”. Και λέμε λάθος, διότι “σάλο” έχει προκαλέσει το γεγονός ότι εδώ πρόκειται να δούμε την πρώτη (σε live-action) Αφροαμερικανή πριγκίπισσα του στούντιο, την οποία ενσαρκώνει η Χάλι Μπέιλι. Λες και μυθικά πλάσματα, όπως οι γοργόνες, έχουν εξ ορισμού συγκεκριμένα φυλετικά χαρακτηριστικά… Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία είναι οικεία σε όλους χάρη στο animation του 1989: ερωτευμένη με έναν πρίγκιπα (Τζόνα Χάουερ-Κινγκ), η γοργόνα Άριελ ζητά από μια μάγισσα του βυθού να την κάνει θνητή, αλλά το τίμημα της μεταμόρφωσης είναι βαρύ. Η παραγωγή έρχεται με αξιώσεις, αφού έχει τον έμπειρο Ρομπ Μάρσαλ στην καρέκλα του σκηνοθέτη (“Αναμνήσεις μιας Γκέισας”, “Σικάγο”) και πρωταγωνιστές, μεταξύ άλλων, τη Μελίσα ΜακΚάρθι (ως μοχθηρή μάγισσα Ούρσουλα) και τον οσκαρικό Χαβιέρ Μπαρδέμ στο ρόλο του βασιλιά του βυθού και πατέρα της πριγκίπισσας Άριελ. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως στο live-action πρόκειται ν’ ακούσουμε όχι μόνο τα κλασικά τραγούδια του πρωτότυπου σάουντρακ αλλά και τέσσερα ολοκαίνουργια, τα οποία υπογράφει η διάνοια των μιούζικαλ Λιν-Μανουέλ Μιράντα.

Στα Άκρα

Πενέλοπε Κρουζ και Λουίς Τοσάρ σε βραβευμένο θρίλερ. Κατά τη διάρκεια ενός 24ώρου, τρεις διαπλεκόμενοι χαρακτήρες παλεύουν να κρατήσουν τη ζωή τους σε ισορροπία και να μην καταρρεύσουν, την ώρα που συνεχώς νέα εμπόδια εμφανίζονται μπροστά τους.

Μπάσταρδα

Τα ηδονικά “Μπάσταρδα”, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του ανθρώπου-πολυεργαλείο Νίκου Πάστρα, το οποίο έκανε πρεμιέρα με sold out προβολές στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ξεσηκώνοντας έντονες συζητήσεις, αποτελεί ένα από τα ελληνικά στοιχήματα της σεζόν. Αναπόφευκτο, αν σκεφτούμε πως η ταινία αφορά τις σεξουαλικές και μη κραιπάλες μιας παρέας νεαρών ενηλίκων, οι οποίοι περνούν τις μέρες τους σε ένα απομονωμένο σπίτι που θυμίζει κοινόβιο.

Απίστευτο και όμως Αληθινό

Σουρεαλιστική κωμωδία από τον ιδιοσυγκρασιακό Κουεντίν Ντουπιέ (“Rubber”). Ένα ζευγάρι μετακομίζει σε δικό του σπίτι σε ένα ήσυχο προάστιο. Εκείνο που αγνοεί, όμως, είναι πως στα έγκατα του σπιτιού, βαθιά στο κελάρι, υπάρχει ένα μυστηριώδες τούνελ που απειλεί να ανατρέψει τη ζωή τους.

Η Μέθοδος Κόμπροματ

Γαλλικό θρίλερ βασισμένο σε αληθινά γεγονότα με τον Ζιλ Λελούς. Ο Ματιέ, μέλος του γαλλικού ινστιτούτου στο Ιρκούτσκ, συλλαμβάνεται από τις ρωσικές αρχές. Φυλακισμένος και κατηγορούμενος για σεξουαλική κακοποίηση της ίδιας του της κόρης, συνειδητοποιεί ότι είναι θύμα ενός “κομπρομάτ”, μιας συνωμοσίας εναντίον του δηλαδή, η οποία έχει στηθεί με πλαστά ενοχοποιητικά υλικά. Κάποιος, κατασκεύασε μια ολόκληρη υπόθεση για να τον ενοχοποιήσει. Απομονωμένος, χωρίς να έχει που να στραφεί και χωρίς τρόπο να υπερασπιστεί τον εαυτό του, έχει μόνο μία διέξοδο: την απόδραση.

Kandahar: Σημείο Διαφυγής

Ο Τζέραρντ Μπάτλερ εναντίον του Ιράν. Όταν η ταυτότητα ενός πράκτορα της CIA αποκαλύπτεται μαζί με την μυστική του αποστολή, θα δώσει μάχη με το χρόνο προκειμένου να δραπετεύσει προτού τον εντοπίσουν οι ειδικές δυνάμεις του Αφγανιστάν. Για να τα καταφέρει θα χρειαστεί τη βοήθεια του διερμηνέα του, ο οποίος μπορεί να έχασε τον γιο του από τους Ταλιμπάν, αλλά κατηγορεί τις δυτικές δυνάμεις για τη συνέχιση του αιματοκυλίσματος.

Η Ζωγραφιά του Θεού

Κωμωδία του Γιάννη Καλογερόπουλου. Ο αιφνίδιος θάνατος της μητέρας τους ξαναφέρνει τον Δημήτρη στην Ελλάδα. Σκοπός του να βάλει την ανάπηρη αδελφή του σε ίδρυμα και να ζήσει ευτυχισμένος με τη σύντροφο του στο πατρικό. Μέσα από συνεχόμενες κωμικές ανατροπές η κοσμοθεωρία του αλλάζει.

Ο Αθώος

Λουκίνο Βισκόντι του 1976. Στη Ρώμη του 1891, ο αριστοκράτης Τούλιο ζητά από τη σύζυγό του Τζουλιάνα κατανόηση για τις συζυγικές του απιστίες με μια κόμησσα. Όταν όμως διαπιστώνει ότι η Τζουλιάνα φλερτάρει με ένα συγγραφέα, αρχίζει να ζηλεύει παθολογικά. Αποπειράται να ξανακερδίσει ερωτικά τη γυναίκα του, εκείνη όμως είναι έγκυος από τον εραστή της. Το τελευταίο έργο του Βισκόντι, βασισμένο σε μυθιστόρημα του Ντ’ Ανούντσιο, καταγράφει το τέλος της ιταλικής αριστοκρατίας, ένα τέλος που συνοδεύεται από την αλαζονεία της (συζυγικής και οικονομικής) εξουσίας, αλλά και από το αδιέξοδο του ερωτικού πάθους.

Πηγή: athinorama.gr