Η premium ναυαρχίδα της Audi φέρει αναβαθμισμένη εμφάνιση και προηγμένες τεχνολογίες που την καθιστούν ακόμα πιο ελκυστική στα μάτια των οπαδών της πολυτελούς κινητικότητας.
Γεγονός-ορόσημο αποτέλεσε η παρουσίαση του αρχέτυπου Audi A8 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1994, με την εταιρεία να στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα πως μπορεί να ηγηθεί και της κατηγορίας των παραδοσιακών πολυτελών sedan.
Από το 2017, το μοντέλο βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του, προβάλλοντας πιο ικανό από ποτέ και καταλαμβάνοντας τον ιδιαίτερο τιμητικό τίτλο της ναυαρχίδας της Audi.
Ακόμα πιο ώριμη, όμως, προβάλλει η ανανεωμένη εκδοχή του A8 που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ώρες, σηματοδοτώντας την υιοθέτηση πιο σύγχρονης εμφάνισης, προηγμένων τεχνολογιών στα φώτα και πιο premium εσωτερικού διακόσμου.
Ειδικότερα, καταφτάνει με μεγαλύτερη μάσκα, ανασχεδιασμένους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα, αλλά και την παρθενική παρουσία του σπορτίφ πακέτου εξοπλισμού S Line, που μεταξύ άλλων εισάγει μαύρες στιλιστικές λεπτομέρειες, που παραπέμπουν σε S8.
Τα προαιρετικά πακέτα Chrome και Black κληρονομούνται από την pre-facelift έκδοση, την ίδια ώρα που η χρωματική παλέτα εμπλουτίζεται με τέσσερα νέα μεταλλικές και πέντε επιπλέον ματ επιλογές.
Το ανανεωμένο Audi A8 πλέον διατίθεται και με τη σύγχρονη τεχνολογία φωτισμού της μάρκας Digital Matrix LED, παρουσία 1,3 εκ. μικροκαθρεπτών που διαιρούν το παραγόμενο φως σε ανεξάρτητα pixels. Το προηγμένο σύστημα ενισχύει την ορατότητα του οδηγού και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να εκπέμπει ένα… χαλί φωτός που δεν αποκλίνει χιλιοστό από τη λωρίδα κυκλοφορίας του.
Η τεχνολογία Digital OLED είναι στάνταρ στα πίσω φώτα, τα οποία ανάβουν εφόσον «αντιληφθούν» πως ένα όχημα πλησιάζει το A8 σε απόσταση ίση ή μικρότερη των δύο μέτρων.
Η καμπίνα διατηρεί την premium αύρα και τον ψηφιακό προσανατολισμό της, με αποκορύφωμα τις δύο οθόνες αφής για τους πίσω επιβάτες, οι οποίες ελέγχονται απτικά μέσω σχετικού συστήματος που εδρεύει στο κεντρικό υποβραχιόνιο. Κατόπιν επιλογής προσφέρεται cooler για ποτά, πτυσσόμενο τραπεζάκι και σύστημα… έγχυσης αρώματος.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεσή τους 40 συστήματα υποβοήθησης τα οποία εμπεριέχονται σε πάνω από εφτά (7) διαφορετικά επιπεδα εξοπλισμού. Επί παραδείγματι, το πακέτο Pack περιλαμβάνει remote park assist που επιτρέπει τη διενέργεια αυτόνομων ελιγμών κατά τη διαδικασία παρκαρίσματος, χωρίς να βρίσκεται ο οδηγός εντός του οχήματος.
Το πακέτο City περιλαμβάνει την τεχνολογία pre-sense 360 μοιρών της Audi για την ανύψωση του οχήματος σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, όταν στο πακέτο Tour συναντάται Ενεργό Cruise Control για αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας.
Η γκάμα κινητήρων παραμένει απαράλλαχτη, αποτελούμενη από έναν diesel 6κύλινδρο TDI 3.000 κ.εκ. και έναν βενζινοκινητήρα TSI ιδιου κυβισμού, απόδοσης 286 και 340 PS αντίστοιχα.
Μέρος της γκάμας αποτελεί επίσης η έκδοση με τον V8 των 4.000 κ.εκ. με τους 460 ίππους, που στο S8 παράγει 571 PS. Για ισχυρές επιδόσεις και μικρή κατανάλωση υπάρχει η plug-in υβριδική εκδοχή 60 TFSIe με έναν 3λιτρο V6, συνεπικουρούμενο από ηλεκτροκινητήρα, για την εκτόξευση της ισχύος στα 499 PS.
Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με τετρακίνηση και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic.
Πηγή: newsauto.gr