Ο ΟΙΚΟΣ SAINT LAURENT ΑΠΟΚΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Το εμβληματικό Sushi Park από το Los Angeles συνεργάζεται με τον κορυφαίο οίκο με το εστιατορικό αποτέλεσμα να ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα του σε λίγες ημέρες.

Η αγάπη των σημαντικότερων οίκων μόδας ή υψηλής ραπτικής για τη σφαίρα της γαστρονομίας αρχίζει να θυμίζει έναν γευστικό κανόνα, από τον οποίο κανείς δεν θέλει να αποτελεί εξαίρεση. Ούτε εκείνοι, ούτε εμείς. Μετά τη Chanel και το μπαρ της στο Τόκιο, τη Louis Vuitton και τα εστιατόρια ή café της ενσωματωμένα στα καταστήματά της στις μεγαλύτερες μητροπόλεις της μόδας, όπως αυτό στη συνοικία Omotesando του Τόκιο, ή τον Dior με το εστιατόριο Monsieur Dior στα Ηλύσια Πεδία, ο Saint Laurent αποκτά το δικό του sushi bar στην πόλη του Φωτός.

Από τις 21 Φεβρουαρίου της φετινής χρονιάς, οι λάτρεις της ιαπωνικής γαστρονομίας θα έχουν τη δυνατότητα να αφεθούν στις δημιουργίες του Sushi Park, της εμβληματικής διεύθυνσης japanese κουζίνας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, απολαμβάνοντας μία αυθεντική omakase εμπειρία με διεθνή ιδιοσυγκρασία.

Στον υπόγειο χώρο της πρόσφατα ανακαινισμένης boutique Saint Laurent Rive Droite στην οδό Saint-Honoré του Παρισιού, συντίθεται ένα μυσταγωγικό σκηνικό με υποβλητικό φωτισμό, χρωματική παλέτα σε σκοτεινές αλλά ταυτόχρονα ζεστές αποχρώσεις, υψηλή αισθητική εφάμιλλη της ραπτικής που ο οίκος παραδειγματικά παρουσιάζει εδώ και αρκετές δεκαετίες.Τα κεριά ολοκληρώνουν το σκηνικό, δημιουργώντας μία φιλόξενη ατμόσφαιρα, στον πυρήνα της οποίας οι απανταχού bon viveur εύκολα ανακαλύπτουν στοιχεία από το θρυλικό Sushi Park του Los Angeles.

Με το πλήρες μενού να ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα του εντός των επόμενων ημερών, η πρώτη του γεύση περιγράφεται ως μία ωδή στην εξαιρετική ψαροφαγία, χαραγμένη (sic) στα μονοπάτια και τους κανόνες της ιαπωνικής γαστρονομικής κουλτούρας. Από τόνο toro, σολωμό και τσιπούρα έως sushi συνοδευόμενο από κοκτέιλ, sake, ενδεχομένως και πράσινο τσάι, η γαστριμαργική ταυτότητα του Sushi Park θυμίζει βουτιά στον βυθό της θάλασσας, με την πρώτη ύλη να χαρακτηρίζεται από φρεσκάδα και την τεχνική που εφαρμόζεται από μαεστρία. Όπως και το ίδιο το DNA του οίκου.

Πηγή : harpersbazaar.gr