O L’Avvocato δεν ήταν η επιτομή του στυλ μόνο για τα ρούχα του, αλλά και για αυτοκίνητα (κυρίως Ferrari) και τα γιοτ που διέθετε. Καθένα είχε τη δική του ιστορία για τον ιταλό επιχειρηματία.
Υπήρξε ένας μεγάλος. Το έχουμε γράψει και θα το γράψουμε κι άλλες φορές ακόμη. Ο Τζιάνι Ανιέλι δεν εξαντλείται σε ένα κείμενο. Ηταν, άλλωστε, τόσο μυθιστορηματική η ζωή του που αν ήθελε θα μπορούσε να γράψει με τη σειρά του, ως άλλος Μαρσέλ Προυστ, το δικό του πολύτομο «Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο».
Μόνο που για εκείνον κανένας… χρόνος δεν ήταν χαμένος ή σπαταλημένος. Κατάφερε και έζησε τη ζωή του στο έπακρο τρυγώντας κάθε στιγμή, κάθε πτυχή και κάθε χυμό που του έδιναν οι προσωπικές και επιχειρηματικές περιπέτειές του.
Κεφάλαιο αυτοκίνητα και γιοτ: Ένας ολόκληρος στόλος για την ιταλό επιχειρηματία και ρέκτη της καλής ζωής και των γυναικών. Αλλωστε, το 1952 του συνέβη ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο του που τον ανάγκασε μια όλη την υπόλοιπη ζωή του να φοράει ειδικά παπούτσια (ακόμη και με κοστούμι). Σημαντική λεπτομέρεια: μέσα στο αυτοκίνητο βρισκόταν μια γυναίκα που δεν ήταν ούτε η γυναίκα του ούτε κάποια «επίσημη» ερωμένη του.
Αν αυτό το ατύχημα τον αποθάρρυνε από το να οδηγήσει ξανά; Δεν είχε τέτοια άγχη ο Ανιέλι. Εχει αλλάξει κάμποσα αυτοκίνητα στη ζωή του και το ένα ήταν πιο γρήγορο από το άλλο. Επιπλέον, ενώ είχε σοφέρ, πάρα πολύ συχνά ζητούσε να οδηγεί μόνος του το αυτοκίνητό του.
Την ίδια αγάπη μοίραζε για τα ταχύπλοα και τα γιοτ. Μπορεί όλοι να τον ήξεραν με το προσωνύμιο L’Avvocato, όμως, η σχέση που είχε με τη θάλασσα θα μπορούσε να τον κάνει έναν ιδανικό θαλασσόλυκο. Επομένως, είναι λογικό να αναζητάει τα καλύτερα γιοτ για να βγαίνει ιδιωτικά στα ανοιχτά των μεσογειακών θαλασσών. Ακολουθεί μια λίστα από τα κύρια αυτοκίνητα και γιοτ που χρησιμοποίησε στη ζωή του.
To αμάξι που οδήγησε ο Ανιέλι έως το τέλος της ζωής του.
1992 Lancia Delta Integrale Spider Εως τον θάνατό του, το 2003, ο Ανιέλι οδηγούσε την Lancia Delta Integrale. Πλέον, το μοντέλο εκτίθεται στο Museo Nazionale dell’Automobile di Torino, αλλά στον Ανιέλι πρόσφερε τη δύναμη και την ανεμελιά που αποζητούσε. Δίπορτο, με 250 ίππους, πρωτότυπο και απόλυτα αναγνωρίσιμο μοντέλο.
Aυτή η Ferrari ήταν ένα δώρο για τα 20 χρόνια του στο τιμόνι της Fiat.
1986 Ferrari Testarossa Spider Ίσως το πιο διάσημο αυτοκίνητο του ιταλού βιομηχάνου. Η Testarossa Spider του 1986 ήταν ένα δώρο από έλαβε από την οικογένειά του. Ήταν το δώρο τους για να τιμήσουν την επέτειο των 20 χρόνων του ως προέδρου της Fiat. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σχολαστικά από τους τεχνικούς της Ferrari και το αποτέλεσμα είναι αυτή η 12κύλινδρη «κούκλα» των δρόμων.
Το αυτοκίνητο που τον μετέφερε στα βουνά του St. Moritz.
1993 Fiat Panda 4X4 Trekking Ενδεχόμενα πιο απλό και πιο φτωχό σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της ακριβής συλλογής του, εντούτοις ο Ανιέλι είχε τους λόγους που το επέλεξε. Ηθελε ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο για να μεταβαίνει στα βουνά του St. Moritz. Παρά τον αμύθητο πλούτο του, παρέμενε έναν άνθρωπος πρακτικός. Επομένως, δεν κοιτούσε πάντα την ομορφιά στα αυτοκίνητά του.
Αυτή η Ferrari είχε κλέψει την καρδιά του Ανιέλι.
Με ψάθινο καλάθι για να μεταφέρει ο Ανιέλι τα σύνεργα του σκι.
1971 Fiat Familiare «Villa d’ Este» Το Fiat 130 sedan ήταν το κορυφαίο μοντέλο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας για μια εποχή. Μόνο τέσσερα κατασκευάστηκαν ποτέ – και όλα ανήκαν σε μέλη της οικογένειας του Aνιέλι. Αυτό, το «Villa d’Este», είχε απομίμηση ξύλου στο πλάι, στυλ που παρέπεμπε σε αμερικανικό αυτοκίνητο του είδους και ένα μεγάλο ψάθινο καλάθι για να μεταφέρει τα σύνεργα του σκι του Ανιέλι από το St Moritz.
Διαβάστε περισσότερα στο andro.gr