Το αρχιτεκτονικό γραφείο Urban Soul Project ολοκλήρωσε το σχεδιασμό της μπουτίκ του Δικεφάλου του Βορρά και δημιούργησε ένα χώρο με τόσο ιδιαίτερο στυλ που ξεπερνάει την έννοια της οπαδικής ταυτότητας και του ποδοσφαίρου.
Το 2019 ήταν αναμφίβολα η χρονιά του ΠΑΟΚ. Έπειτα από χρόνια προσπαθειών πήρε το πρωτάθλημα Ελλάδα στο ποδόσφαιρο και στη συνέχεια και το Κύπελλο. Ένα νταμπλ που πανηγυρίστηκε δεόντως από τους πολυπληθείς οπαδούς του.
Όπως κάθε πρωταθλήτρια, όμως, που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να έχει και την κατάλληλα επανδρωμένη μπουτίκ για να υποδεχθεί τους φίλους της και να πουλήσει τα προϊόντα της. Ας μην κρυβόμαστε, μεγάλο μέρος των εσόδων στα ταμεία των ομάδων ανά τον κόσμο προέρχονται από τις φανέλες και τα λοιπά παραφερνάλια που πουλούν στα καταστήματά τους.
Ο Δικέφαλος του Βορρά θέλησε, όμως, να πάει ένα βήμα παραπέρα. Ανέθεσε στο αρχιτεκτονικό γραφείο Urban Soul Project να του δημιουργήσει κάτι περισσότερο από μια τυπική μπουτίκ. Αυτό που ήθελαν οι άνθρωποι της ομάδας ήταν να δημιουργεί ένας ιδιαίτερος και καλαίσθητος χώρος που να παραπέμπει μεν στον ΠΑΟΚ, άρα να έχει διακριτή οπαδική ταυτότητα, την ίδια στιγμή όμως να θαυμάζεται από όλους για το στιλ του. Οπερ και εγένετο.
Το εμπορικό κατάστημα της ομάδας του ΠΑΟΚ βρίσκεται πάνω στην Πλατεία Αγίας Σοφίας, σε ένα ιστορικό κτίριο για τη Θεσσαλονίκη, το μέγαρο Λόγγου. Η εμπορική ανάπτυξη του καταστήματος γίνεται σε τρία επίπεδα, τα δύο γωνιακά με όψεις στην Πλατεία και την οδό Ερμού και το υπόγειο το οποίο διαμορφώθηκε με θολωτές κατασκευές στην οροφή.
Η είσοδος γίνεται από την οδό Ερμού, και στο σημείο της εισόδου σχεδιάστηκε μία οπή στην οροφή, που δημιουργεί ένα εσωτερικό αίθριο διπλού ύψους και ενοποιεί τα δύο επίπεδα. Οι επιλογές της παλέτας υλικών βασίζονται στην εμβληματική χρωματική παλέτα της ομάδας, με την εισαγωγή υλικών και υφών του σύγχρονου σημερινού σχεδιασμού.
Το δάπεδο είναι χυτό μωσαϊκό με άσπρες και μαύρες ψηφίδες, ενώ στο χώρο χρησιμοποιούνται φυσικά υλικά, όπως το ασπρόμαυρο μάρμαρο και ο δρυς. Λεπτομέρειες ορείχαλκου και μεταλλικές κατασκευές σε υπόχρυσο χρωματισμό βρίσκουν αφορμή στην εταιρική ταυτότητα της ομάδας.
Έπειτα από όλα αυτά είναι φανερό πως αυτός που μπαίνει στην μπουτίκ του ΠΑΟΚ δεν θαυμάζει μόνο την εμφάνιση της ομάδας και τα άλλα προϊόντα που υπάρχουν τριγύρω του, αλλά και την αρχιτεκτονική ματιά. Και μπορεί οι οπαδοί των άλλων ομάδων να μην το παραδέχονται (λογικό και επόμενο), όμως, είναι σίγουρο πως θα ήθελαν και η δική τους ομάδα να είχε μια ανάλογη μπουτίκ.
Photo Credits: Kimberley Powell
Πηγή: andro.gr