ΝΕΑ GT ΑΠΟ ΤΗΝ MCLAREN

Η κατηγορία των μοντέλων σούπερ σπορ είναι σταγόνα στον ωκεανό της αγοράς αυτοκινήτων, αυτό όμως δεν εμποδίζει τη McLaren να διευρύνει την γκάμα, κλιμακώνοντας την προσφορά της. Η βρετανική φίρμα θέλει να βρίσκεται σε θέση να ανταποκριθεί στις πιο ακριβείς προσδοκίες των πελατών αυτού του τύπου αυτοκινήτου. Έτσι, για να ικανοποιήσει όσους βρίσκουν μια 720S πολύ σπορ, το Woking προτείνει μια GT!

Όπως λέει και το καθόλου πρωτότυπο όνομά της, αυτό το αυτοκίνητο βάζει σε προτεραιότητα την άνεση και τον εσωτερικό χώρο και διάκοσμο, αξίες μέχρι πρότινος δευτερεύουσες για τα δημιουργήματα των ανθρώπων του Woking. Φυσικά, δεν πρόκειται για ένα οικογενειακό μοντέλο μιας και μιλάμε για ένα αυστηρά διθέσιο σπορ τούρερ… Αλλά η GT είναι μακράν η πιο φιλόξενη και πρακτική McLaren, με 570 λίτρα (!) πορτμπαγκάζ -150 το εμπρός και 420 το πίσω.

Είναι επίσης το πιο «βελούδινη» και η πιο πλούσια εξοπλισμένη, με μια κομψότατη εσωτερική παρουσίαση. Για του λόγου το ασφαλές, δεν τίθενται σε κίνδυνο χαρακτηριστικά άνεσης όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με τα 12 ηχεία ή το σύστημα πλοήγησης που υποστηρίζεται από οθόνη αφής. Και στάνταρ, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε καθίσματα που είναι ντυμένα με πλούσιο και ακριβό δέρμα Nappa.

Η πλευρά του Υψηλού Τουρισμού υποστηρίζεται σθεναρά από τη σιλουέτα του αυτοκινήτου, πιο ζυγισμένη από αυτή της 720S με το πίσω μέρος του κλωβού να πέφτει απαλά. Η GT είναι επίσης μεγαλύτερη, κάτι που συμβάλλει στο αισθητικό ζύγισμα που προαναφέραμε, με μήκος 4,68 m. Δεν θα λέγαμε όμως ότι πρόκειται για μια στιλιστική επανάσταση της της McLaren, καθώς το μάτι σου συναντά παντού τις τυπικές καμπύλες της φίρμας.

Στα σπλάχνα της GT, στo κέντρο του αυτοκινήτου και πίσω από τα καθίσματα, βρίσκεται ένας νέος διτούρμπινος 4λιτρος V8 που στέλνει τα άλογά του στον πίσω άξονα. Ένα μοτέρ που αποδίδει για την περίσταση 620 άλογα, τοποθετώντας την GT από άποψη ισχύος ανάμεσα στην 570S και στην 720S, με τη μέγιστη ροπή του να φτάνει τα 630 Nm. Η τελική ταχύτητα της GT είναι 326 km/h, ενώ για το σπριντ των 0-100 km/h χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα. Η GT δεν ξεχνάει ότι είναι μια McLaren, οπότε και το βάρος της παρέμεινε σε ανεκτό σπορ επίπεδο, στα 1.530 kg.

H νέα McLaren GT, εκτός από τον αλλοδαπό ανταγωνισμό, έρχεται για να εξοφλήσει και εθνικές επιταγές, ούσα πλέον αντιμέτωπη με τις Aston Martin DB11 και Bentley Continental GT.

Πηγή: thepost.news

10
10