Η Μαρία Χατζηαναστασίου Δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς αποφασισμένη να κάνει τη διαφορά και, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, το καταφέρνει. Το βραβείο στα Greek International Women Awards είναι η απόδειξη.
Το Σάββατο βραβεύτηκες στα Greek International Women Awards στο Βρετανικό Μουσείο, παραλαμβάνοντας το ιδιαίτερο βραβείο που σχεδιάστηκε από τους συνεργάτες της Ζάχα Ζαντίντ και παραπέμπει στα φτερά του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης. Στα βραβεία διακρίθηκαν γυναίκες που σε εποχές κρίσης έχουν καταφέρει να εδραιωθούν και να ξεχωρίσουν. Πώς νιώθεις για το βραβείο επιχειρηματικότητας που σου δόθηκε;
Τα Greek International Women Awards διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά για να τιμήσουν τις γυναίκες που ξεχωρίζουν, η καθεμία στον τομέα της. Ήταν λοιπόν για εμένα τεράστια χαρά και τιμή να με βραβεύσουν στην κατηγορία Επιχειρηματικότητα, ανάμεσα σε τόσο αξιόλογες υποψήφιες και να μου δώσουν την ευκαιρία να αποδείξω στο βαθμό που μου αναλογεί ότι οι γυναίκες μπορούν να κάνουν τη διαφορά, ακόμα και στον ανδροκρατούμενο χώρο του επιχειρείν. Δυστυχώς η χώρα μας έχει δοκιμαστεί από τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και πιστεύω ότι το να προβάλλουμε, ιδιαίτερα στο εξωτερικό, υγιή πρότυπα επιχειρηματικότητας, τα οποία μάλιστα διοικούνται από γυναίκες, είναι ακριβώς αυτό που έχει ανάγκη η Ελλάδα, αλλά και οι άλλες γυναίκες εκεί έξω για να πιστέψουν στις δυνάμεις τους, να σταθούν στα πόδια τους και να προχωρήσουν…
Πόσες επιχειρηματίες ήταν υποψήφιες για το συγκεκριμένο βραβείο; Πώς ένιωσες όταν ανακοινώθηκε η βράβευση;
Γενικά, από ό,τι γνωρίζω, συνολικά στα Βραβεία υπήρχαν περίπου 150 υποψηφιότητες, με την κατηγορία Επιχειρηματικότητα να έχει, όπως είναι λογικό, τις περισσότερες συμμετοχές. Αρχικά έμαθα ότι ήμουν στις 5 φιναλίστ και ένιωσα πολύ μεγάλη υπερηφάνεια, καθώς ακόμα και αυτή η διάκριση ήταν μια πολύ σημαντική κατάκτηση. Η αγωνία όμως κορυφώθηκε μέχρι τις 9/12, δηλαδή την ημέρα της εκδήλωσης στο Λονδίνο, όπου μάθαμε επιτόπου ποια γυναίκα διακρίθηκε στην κάθε κατηγορία. Η ανακοίνωση λοιπόν των αποτελεσμάτων θύμισε τα Όσκαρ κατά κάποιον τρόπο, αφού μέχρι τελευταία στιγμή δεν ξέραμε της νικήτριες. Αλλά τελικά άξιζε η αγωνία…
Μίλησέ μας λίγο για την εμπειρία της συγκεκριμένης βραδιάς. Είδαμε να βραβεύονται πολλές σημαντικές Ελληνίδες, από την Ελένη Αρβελέρ μέχρι την Άννα Βίσση.
Το να παραλαμβάνεις ένα βραβείο είναι αναμφίβολα μια πολύ σημαντική στιγμή στην καριέρα σου και σε γεμίζει με υπερηφάνεια για όσα έχεις καταφέρει να κατακτήσεις. Το να έχεις τη χαρά, όμως, να βλέπεις τόσο πολλές αξιόλογες Ελληνίδες συγκεντρωμένες σε ένα χώρο, που στεγάζει μάλιστα, μεταξύ άλλων, και τα ελληνικά αριστουργήματα, οι οποίες διαπρέπουν και τιμώνται για την κοινωνική τους δράση, για την προσφορά τους στην τέχνη, στις επιστήμες, στον πολιτισμό κ.ά., είναι κάτι που σε κάνει να αισθάνεσαι μεγάλη υπερηφάνεια για το γυναικείο φύλο, αλλά και για τις Ελληνίδες γενικότερα…
Πώς ξεκίνησες με τα Medi Cosmetic και τι θεωρείς πως τα έκανε να διαφοροποιηθούν και να ξεχωρίσουν;
Έχοντας εμπειρία ως στέλεχος στο χώρο της ιατρικής αισθητικής, θέλησα το 2009 να δώσω μια νέα πρόταση στην αγορά. Έτσι, γεννήθηκαν τα Medi Cosmetic, με ένα πρώτο ιατρείο στο Σύνταγμα και μόλις δέκα εργαζομένους, με στόχο να δώσουμε στην ελληνική αγορά αποκλειστικές ιατρικές θεραπείες αντιγήρανσης από το εξωτερικό, εξελιγμένες μεθόδους ιατρικής απώλειας βάρους και μεθόδους αντιμετώπισης πολύπλοκων αισθητικών προβλημάτων, όπως η ακμή ή οι ραγάδες, πάντα με γνώμονα την επιστημονικότητα, την αποτελεσματικότητα και την ειλικρίνεια, με την οποία αντιμετωπίζουμε το κάθε μέλος μας.
Σήμερα, παρά την οικονομική κρίση, που ίσως συνωμοτεί στο να θεωρηθούν αυτού του είδους οι θεραπείες πολυτέλεια, ο καταναλωτής κάνει πιο σοφές και ψαγμένες επιλογές. Έτσι, οι καταναλωτές μάς τίμησαν με την προτίμησή τους, γιατί είδαν ότι αυτή τους η επιλογή δικαιώθηκε, με αποτέλεσμα σήμερα να είμαστε μία εταιρεία με 120 εργαζομένους, με εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης κάθε χρόνο και σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό μας. Σε μία αγορά λοιπόν, που ίσως αρκετοί αναζητούν την ευκαιριακή επιτυχία και το οικονομικό όφελος με όποιο κόστος απέναντι στον καταναλωτή, τα Medi Cosmetic δημιούργησαν μια εντελώς νέα φιλοσοφία, που τελικά κάνει τη διαφορά.
Πόσα ιατρεία κοσμετολογίας Medi Cosmetic υπάρχουν τώρα στην Ελλάδα; Ποιο θεωρείς πως ήταν το μυστικό της επιτυχίας που σας βοήθησε να επεκταθείτε σε εποχές κρίσης;
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4 ιατρεία, 3 στην Αθήνα και 1 στη Θεσσαλονίκη. Σίγουρα όμως δεν υπάρχει κανένα μυστικό. Νομίζω ότι αυτό που μας διακρίνει είναι η ανθρωποκεντρική προσέγγιση, καθώς και το γεγονός ότι είμαστε πάντα όλοι εκεί για το μέλος μας. Δεν είμαστε μια απρόσωπη εταιρεία, που αποσκοπεί στο κέρδος, αλλά μια σφιχτά δεμένη ομάδα, που λειτουργεί με γνώμονα πρώτα την υγεία, την αισθητική και την ικανοποίηση του ανθρώπου που μας εμπιστεύεται. Αυτή μας η προσέγγιση λοιπόν, σε συνδυασμό με την αρτιότητα των υπηρεσιών μας και τις τεχνολογίες αιχμής που αντιπροσωπεύουμε κατ’ αποκλειστικότητα για την Ελλάδα, αποτελεί την ειδοποιό διαφορά μας.
Τα Medi Cosmetic κοιτάζουν πλέον προς τη διεθνή αγορά και σε λίγο καιρό θα βρίσκεστε και στην Κύπρο. Πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία των Medi Cosmetic εκεί;
Σκοπεύουμε μέσα στο 2018 να επεκταθούμε και στην Κύπρο, μετά από μεγάλη ζήτηση των γυναικών, που αναγκάζονταν να μας επισκέπτονται στα ιατρεία μας στην Αθήνα, καθώς δεν μπορούσαν να βρουν στην Κύπρο τις θεραπείες που προσφέρουμε εμείς. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, μετά τα πρόσφατα εγκαίνια του ιατρείου μας στη Θεσσαλονίκη για να καλύψουμε τη ζήτηση από τη Βόρεια Ελλάδα, θα επεκταθούμε και στην Κύπρο, ενώ στα μελλοντικά μας σχέδια βρίσκεται και η επέκταση στο Λονδίνο.
Νιώθεις πως η εποχή απαιτεί κινήσεις προς το εξωτερικό;
Είναι δεδομένο. Οι επιχειρήσεις πλέον πρέπει να έχουν στραμμένο το βλέμμα προς το εξωτερικό και να μεταφέρουν τις καλές πρακτικές, που έχουν αποδειχτεί ιδιαίτερα επιτυχημένες στην Ελλάδα.
Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το χώρο της αισθητικής; Ποιο ήταν το κενό που εντόπισες στην αγορά και θέλησες να επενδύσεις για να προσφέρεις κάτι διαφορετικό;
Οι αρχικές μου σπουδές ήταν επάνω στη φυσικοθεραπεία, όπου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω σε βάθος τις ανάγκες του ανθρώπινου σώματος. Έπειτα, εργάστηκα ως στέλεχος σε εταιρείες ιατρικής αισθητικής, βλέποντας από πρώτο χέρι τι δουλεύει και τι όχι. Τι ικανοποιεί τον καταναλωτή και τι τον δυσαρεστεί. Ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες του και πώς μπορούν να καλυφθούν. Την εποχή που αποφάσισα να ξεκινήσω κάτι δικό μου, ο κλάδος ήταν ήδη κορεσμένος και οι καταναλωτές ήταν δυσαρεστημένοι από διάφορες θεραπείες. Θα έλεγε κανείς ότι αυτό που πήγαινα να κάνω ήταν τρέλα! Είχα εντοπίσει όμως ότι δεν έφταιγε ο καταναλωτής, αλλά ο κλάδος, που του είχε συμπεριφερθεί με έναν λανθασμένο τρόπο. Έτσι, ήμουν ακόμα πιο πεπεισμένη ότι η Medi Cosmetic θα αποτελέσει μια διαφορετική πρόταση στην αγορά. Μία πρόταση που προσφέρει αποτελέσματα στον καταναλωτή και όχι υποσχέσεις. Για αυτό δεν φοβήθηκα να κλείσω συμφωνίες αποκλειστικότητας για την Ελλάδα, με μερικές από τις καλύτερες μεθόδους σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να προσφέρω την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο επιχειρηματικό ρίσκο που έχεις πάρει μέχρι σήμερα;
Όλη η πορεία της Medi Cosmetic ήταν ένα ρίσκο, αν αναλογιστεί κανείς ότι ξεκίνησε μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης… Αν ξεχώριζα κάποιο όμως, θα έλεγα την εποχή του capital control, όπου όλες οι εταιρείες άρχισαν να συρρικνώνονται και να απολύουν εργαζομένους και εμείς εκεί κάναμε ακριβώς το αντίθετο! Πιστέψαμε ότι για να επιβιώσουμε από την μπόρα, πρέπει να βασιστούμε στους ανθρώπους μας και έτσι αυξήσαμε τις παροχές προς τους εργαζομένους, προσφέροντας πριμ παραγωγικότητας, ιδιωτική ασφάλεια σε όλους, ακόμα και προκαταβολές των δώρων σε μηνιαία βάση, για να μπορούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους (μάλιστα βραβευτήκαμε για αυτό από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας). Το αποτέλεσμα ήταν οι άνθρωποί μας να ενωθούν σαν μια γροθιά και να παλέψουν με φιλότιμο για την εταιρεία.
Εσύ ασχολείσαι με το διοικητικό κομμάτι. Πόσο εύκολο είναι να βρεις, να εκπαιδεύσεις και να εμπιστευτείς ιατρούς και προσωπικό ώστε να παρέχεις υπηρεσίες υψηλών στάνταρ που θα ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό;
Είναι πολύ δύσκολο, καθώς όχι μόνο πρέπει να έχεις ένα όραμα για την εταιρεία, αλλά θα πρέπει να μπορείς και να το μεταδώσεις στους συνεργάτες σου. Μάλιστα, πρέπει να μπορείς να κρατήσεις αμείωτο το ενδιαφέρον και το πάθος τους για άρτια παροχή υπηρεσιών. Μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις, αποστολές σε συνέδρια του εξωτερικού και ημερίδες που διοργανώνουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καταφέρνουμε να εξασφαλίσουμε την εμπεριστατωμένη γνώση των συνεργατών μας για τις εξελίξεις στον κλάδο.
Ποιες θεραπείες και υπηρεσίες των Medi Cosmetics είναι αυτές που έχουν κάνει αίσθηση στο κοινό και διαφημίστηκαν τελικά από στόμα σε στόμα;
Μερικές από τις αποκλειστικές θεραπείες μας που ξεχωρίζουν είναι το Potere 4D που προσφέρει ολική αντιμετώπιση του σωματικού βάρους, το Orange Power που εξαφανίζει την κυτταρίτιδα τουλάχιστον για δύο χρόνια, η Σονόλυση 3D που δρα ενάντια στο τοπικό λίπος με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φυσικά η μέθοδος Scarlet EXP που αντιμετωπίζει με τεράστια επιτυχία το σχεδόν άλυτο πρόβλημα που ονομάζεται ραγάδες! Επίσης, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τη μέθοδο Hot&Cold, την οποία έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές στην τηλεόραση, με εντυπωσιακά περιστατικά Πριν – Μετά με απώλεια μέχρι και 30 κιλά σε ένα πρόγραμμα! Τέλος, θα αναφέρω τη μέθοδο Liposonix, όπου απαιτείται μόνο μία συνεδρία για να φορέσουμε 1 νούμερο μικρότερο!
Η Ελληνίδα ασχολείται περισσότερο με τον εαυτό και την εικόνα της από ό,τι παλιά;
Σίγουρα. Άλλωστε, οι θεραπείες ιατρικής αισθητικής είναι σαφώς πιο προσιτές οικονομικά τώρα από ό,τι παλιότερα, με αποτέλεσμα η γυναίκα να σταματά να χρησιμοποιεί ακριβές κρέμες και να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης σε θεραπείες με απτά αποτελέσματα.
Τι κάνει τα Medi Cosmetic να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό, όταν υπάρχουν τόσα κέντρα ιατρικής αισθητικής και το καθένα υπόσχεται θαύματα, κάνοντας πολλές φορές ιδιαίτερα δελεαστικές προσφορές;
Ο καταναλωτής κουράστηκε από τις ατελείωτες προσφορές, οι οποίες μάλιστα αρκετές φορές δεν είναι αληθινές. Έτσι, επιστρέφει στις πιο ειλικρινείς προσεγγίσεις, όπου ξέρει τι αποτελέσματα πρέπει να περιμένει. Δεν πιστεύει με άλλα λόγια πια τα θαύματα, αλλά τις μελέτες, τα επιστημονικά δεδομένα και κυρίως τις ζωντανές μαρτυρίες άλλων ανθρώπων που έκαναν την ίδια θεραπεία και πέτυχαν το αποτέλεσμα που ήθελαν. Αφετέρου, τα Medi Cosmetic, πέρα από τις αποκλειστικές θεραπείες υψηλής τεχνολογίας που προσφέρουν, έχουν πλέον και ένα τεράστιο ικανοποιημένο κοινό, όπου ο ένας μας συστήνει στον άλλο.
Πηγή: thepaper.gr