Η υπνωτική μελωδία του “Apocalypse” των Cigarettes After Sex, η βραβευμένη με Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου Jessica Chastain και τα εκθαμβωτικά κοσμήματα της τρίτης Hortus Deliciarum συλλογής της Gucci συνθέτουν ένα σκηνικό που μαγνητίζει το βλέμμα. Σε ένα βίντεο 45 δευτερολέπτων τραβηγμένο από τον φακό του φωτογραφικού διδύμου Mert Alas & Marcus Piggott, η Chastain ποζάρει μέσα σε εντυπωσιακά φορέματα και τα κοσμήματα της νέας high jewellery συλλογής και παρασέρνει τον θεατή σε ένα ταξίδι-ωδή σε σπουδαίες ιστορικές και αρχιτεκτονικές περιόδους του παρελθόντος.
Σε αυτή τη φωτογραφία, φοράει ένα μενταγιόν γεμάτο χρωματιστά πετράδια στο κέντρο του οποίου έχει τοποθετηθεί μία καρφίτσα του 19ου αιώνα που απεικονίζει το ναό του Ηρακλή στην πόλη Κόρι της Ιταλίας. Το ρωμαϊκό μνημείο μιλάει στην καρδιά και το πνεύμα του καλλιτεχνικού διευθυντή του ιταλικού οίκου, Alessandro Michele, ο οποίος θρέφει έναν βαθύ θαυμασμό για τον κόσμο της αρχαιότητας και την ιστορία του.
Το βίντεο της καμπάνιας εμπνέεται από τα μεγάλα καλλιτεχνικά ταξίδια που πραγματοποιούσαν οι Ευρωπαίοι γόνοι αριστοκρατικών οικογενειών του 17ου – 19ου αιώνα με στόχο να διευρύνουν τους πνευματικούς και αισθητικούς τους ορίζοντες και να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους. Σαν μία σαγηνευτική ταξιδιώτισσα και συλλέκτρια εμπειριών, τέχνης και μόδας, η οσκαρική ηθοποιός ποζάρει φορώντας τα νέα πολυτελή κοσμήματα που τιμούν την ιταλική δεξιοτεχνία και το μυστικιτιστικό πνεύμα του οίκου.
«Φτιαγμένη από μοναδικά κομμάτια χωρισμένη σε πέντε θεματικές, η νέα συλλογή είναι μία καλλιτεχνική ωδή σε συγκεκριμένες ιστορικές και αρχιτεκτονικές εποχές χαμένες στον χρόνο και το διάστημα. Το ταξίδι, που εμπνέεται από τα Grand Tour των εύπορων νέων του παρελθόντος, αποκαλύπτει ρομαντικά και μαξιμαλιστικά κοσμήματα φτιαγμένα με μαεστρία. Σαν ένας παθιασμένος συλλέκτης, o Alessandro Michele γράφει μια ιστορία γεμάτη αλληγορίες που κρύβει όνειρα, εμπειρίες, ιστορίες και μυστικά και παρουσιάζεται μέσα από τα πέντε κεφάλαια ενός ταξιδιωτικού ημερολογίου σε μορφή κοσμημάτων που λειτουργούν ως σουβενίρ» – Gucci
Πηγή: marieclaire.gr