Τι κάνει μια γυναίκα να νιώθει άνετα; Η καμπάνια Ferragamo για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024 βάζει στο επίκεντρο το νέο κεφάλαιο της εξερεύνησης του Maxilian Davis για τη γυναίκα Ferragamo και την επί σειρά ετών μελέτη της φωτογράφου Vanina Sorrenti, που απαθανατίζει γυναίκες στην άνεση του δικού τους οικείου περιβάλλοντος, στην άνεση του εαυτού τους. Πρωταγωνίστρια της νέα καμπάνιας Ferragamo είναι η Natalia Vodianova, η οποία φωτογραφήθηκε στο εσωτερικό χώρων που αντικατοπτρίζουν το iconic ιταλικό design, ενώ την ίδια στιγμή φοράει τις δημιουργίες της συλλογής Ferragamo SS’24.
“Η κληρονομιά, το υπόβαθρο και η ανατροφή μου περιστρέφονταν πάντα γύρω από την επιρροή και την παρουσία των γυναικών στη ζωή μου”, εξηγεί ο Maximilian Davis. “Και η δουλειά της Vanina έχει να κάνει με την εικόνα των γυναικών στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου αισθάνονται πιο άνετα. Η οπτικής της και η άνεσή τους είναι πολύ ισχυρά – και θέλω να βεβαιωθώ ότι οι γυναίκες με τις οποίες συνεργάζομαι και οι γυναίκες που ντύνω αισθάνονται με τον ίδιο τρόπο. “
Η συλλογή Ferragamo για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024 διακρίνεται από την αβίαστη κομψότητα, που χαρακτηρίζει διαχρονικά το ιταλικό στιλ, και ζωηρές αποχρώσεις, που αποτείνουν φόρο τιμής στους ενδυματολογικούς κώδικες που ο Davis κληρονόμησε από την καταγωγή του: το Τρινιντάντ και τη Τζαμάικα της Καραϊβικής. Η ισορροπία ανάμεσα σε δυο φαινομενικά διαφορετικούς κόσμους χαρακτηρίζει τη συλλογή όπου το λινό και το βαμβάκι προσεγγίζονται με φινέτσα, τα ξύλινα αξεσουάρ είναι γυαλισμένα στην εντέλεια και οι αυστηρές σιλουέτες αναδεικνύονται με φυσικά υφάσματα. Την iconic τσάντα Hug συναντάμε την απόχρωση του γαλάζιου που δηλώνει το πνεύμα της Καραϊβικής, ενώ το εμβληματικό παπούτσι cage heel επανασχεδιάζεται με έμπνευση από τα αρχεία Ferragamo με γνώμονα ένα καθαρά ιταλικό μοντερνισμό.
Πηγή : harpersbazaar.gr