Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ BMW NAZCA C2 ΘΑ ΗΤΑΝ…ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!

Μια από τις πιο σημαντικές περιόδους στην ιστορία της αυτοκίνησης ήταν αναμφίβολα τα ‘90s. Τότε που η λέξη «ηλεκτροκίνηση» ήταν παντελώς άγνωστη και οι σχεδιαστές διαπνέονταν από αστείρευτη έμπνευση, δίνοντας σχήμα σε μερικά από τα πιο όμορφα μοντέλα που έχουν «πατήσει» άσφαλτο.

Ανάμεσα σε αυτά – όπως είδαμε και στο πρόσφατο αφιέρωμα του Newsauto – συναντάμε τα Audi TT, Mazda MX-5 και Mercedes SLK. Βέβαια, υπάρχουν και κάποια μοντέλα που δεν είναι τόσο δημοφιλή, χωρίς, ωστόσο, αυτό να σημαίνει πως δεν γοήτευαν με την εμφάνισή τους.

Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και η BMW Nazca C2. Και αν δεν απέκτησε μεγάλο όγκο οπαδών, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός πως δεν μπόρεσε ποτέ να… ξεφύγει από την πρωτότυπη μορφή της.

Το μοντέλο παρουσιάστηκε το 1991, ως μελέτη για τον πιθανό αντικαταστάτη της M1 (1978-1981). Σχεδιάστηκε από την εταιρεία Italdesign, η οποία ιδρύθηκε το 1968 από τοn κορυφαίο σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro.

Τι ξεχωριστό είχε η BMW Nazca C2;

Η BMW Nazca C2, συγκέντρωνε στο αμάξωμά της όσα θα αναζητούσε οποιοσδήποτε λάτρευε τα σπορ αυτοκίνητα εκείνη την εποχή, με σαφείς επιρροές από τα μονοθέσια της F1. Η Nazca C2 ηταν «κολλημένη» στο έδαφος, το καπό της ήταν «ατελείωτο», ενώ τα παράθυρα άνοιγαν προς τα πάνω παραπέμποντας σε «φτερά γλάρου». Ιδιαίτερο ήταν και το πίσω μέρος με τα ενοποιημένα φώτα και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσον αφορά την τροφοδότηση του μοντέλου, γι’ αυτή φρόντιζε ένας V12 των 5.000 κ.εκ., ο οποίος παρήγαγε πάνω από 300 ίππους, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μόλις σε 3,7 sec.

Ξανά στο προσκήνιο

Σήμερα, το μοντέλο επανέρχεται στο προσκήνιο χάρη στην πρωτοβουλία της γνωστής εικαστικής ομάδας “Rain Prisk”. Οι ταλαντούχοι καλλιτέχνες κατέθεσαν τη δική τους πρόταση για την αναβίωση του μοντέλου.

Όπως διακρίνουμε στις φωτογραφίες, η σιλουέτα της εκσυγχρονισμένης εκδοχής της BMW Nazca C2 αντλεί έμπνευση από την BMW i8, ενώ τα μπροστινά φώτα έχουν το «άρωμα» της McLaren 720 S. Συναντάμε μια παραλλαγή της αμφιλεγόμενης kidney- grille, ενώ στα πλευρά τις εντυπώσεις κλέβουν οι πολυάκτινες χρυσής απόχρωσης ζάντες με Dunlop ελαστικά.

Δυστυχώς, η Rain Prisk, δεν μας προσφέρει εικόνα για το πώς οραματίζεται το πίσω μέρος, κάτι που θα συγκέντρωνε μεγάλο ενδιαφέρον.

Πηγή: newsauto.gr