Η NIKE ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ «ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ» ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

Η Nike ποντάρει όλα της τα λεφτά στην καινοτομία. Ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών αποκαλύπτει σήμερα το νεότερο κατάστημά του, το «Nike House of Innovation 000», στην 5η λεωφόρο, στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, φιλοδοξώντας να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της εταιρείας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο κατάστημα είναι η προμετωπίδα της προσπάθειας της Nike προς τον ψηφιακό της μετασχηματισμό.

«Αυτή είναι μία από τις πιο τολμηρές και γεμάτες αυτοπεποίθηση στιγμές στο ταξίδι μας προς την καινοτομία», δήλωσε στο Business Insider η Χάιντι Ο’ Νηλ, πρόεδρος της Nike όσον αφορά στις άμεσες πωλήσεις. «Διασφαλίζουμε ότι αυτό το κατάστημα θα έχει την καλύτερη, την τελευταία και την πιο σημαντική καινοτομία», τόνισε.

Εκτείνεται σε 6.300 τ.μ, περιλαμβάνει όλα τα τελευταία μοντέλα, συγκεντρώνοντας τη μεγαλύτερη συλλογή παπουτσιών της εταιρείας παγκοσμίως και ενσωματώνει την τελευταία τεχνολογία πώλησης, μέσω της νέας ειδικής εφαρμογής της Nike.

Ο ένας όροφος είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στα παπούτσια, με ένα χώρο ειδικά για τα γυναικεία παπούτσια. Ένας άλλος όροφος είναι γεμάτος ανδρικό ρουχισμό. Ο γυναικείος και ο παιδικός ρουχισμός καταλαμβάνουν μαζί έναν όροφο στο κατάστημα.

Ο χώρος του καταστήματος είναι «φορητός». Τα πάντα στη διαρρύθμισή του μπορεί να αλλάξουν πλήρως μέσα σε μια μέρα, κάνοντας, ουσιαστικά, το κατάστημα «πολυμορφικό» και ιδανικό για τη φιλοξενία ειδικών εβέντ.

Η εταιρεία άνοιξε ένα παρόμοιο κατάστημα στη Σανγκάη στις 4 Οκτωβρίου, το «House of Innovation 001». Από τότε, τουλάχιστον 600 χιλ. άνθρωποι έχουν περάσει τις πόρτες του.

Βαδίζοντας μέσα στο κατάστημα, η Nike σε ενημερώνει ψηφιακά για τις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας.

«Το κατάστημα είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να «ζωντανεύει» για χάρη των πελατών», τονίζει η Ο’ Νηλ, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία αγορών.

Πηγή: thepaper.gr