Λυρισμός, δράση, αλλά και καταιγιστικές εξελίξεις περιλαμβάνουν τα δύο πρώτα επεισόδια της επιτυχημένης σειράς του Σωτήρη Τσαφούλια που θα προβληθεί απόψε, 13 Φεβρουαρίου, από την COSMOTE TV. Ο Ελισσαίος Βγενόπουλος τα παρακολούθησε και γράφει τις εντυπώσεις του.
Η Νέμεσις ήταν θεότητα και συγχρόνως η προσωποποίηση της θείας δίκης. Ήταν κόρη της νύχτας. Όπως το συνήθιζε την είχε ερωτευτεί ο Δίας και εκείνη μεταμορφωνόταν συνεχώς για να τον αποφύγει. Ως θεότητα η Νέμεσις απέδιδε στον καθέναν την ευτυχία ή δυστυχία που αντιστοιχούσε στην αξία του. Ο ρόλος της ήταν συγγενικός με αυτών των Μοιρών.
Μόνο που οι Μοίρες είχαν σχέση με την ειμαρμένη, προαποφάσιζαν τη μοίρα των ανθρώπων πριν ακόμα γεννηθούν, ενώ η Νέμεσις επιβράβευε ή τιμωρούσε κάποιον με γνώμονα το δίκαιο. Ήταν η προσωποποίηση της θείας εκδίκησης όπως οι ερινύες, αλλά δεν τιμωρούσε μόνο το έγκλημα αλλά και κάθε υπερβολή και αλαζονεία. Τιμωρούσε τους υπερόπτες και προσπαθούσε να φέρει την ισορροπία ανάμεσα στην τύχη των ανθρώπων.
Στην καινούργια σεζόν του «Έτερος Εγώ: Νέμεσις» ο Δημήτρης Λαΐνης ο καθηγητής εγκληματολογίας βαθύτατα θλιμμένος από την απώλεια της αγαπημένης του Τόνιας ζει σε ένα δικό του σύμπαν, μακριά από το Πανεπιστήμιο, τους φοιτητές του και την οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή, προσπαθώντας μέσα από τα όνειρά του, τη φαντασία του, τα σκοτάδια ακόμα και τις παραισθήσεις του, να συναντηθεί με τη γυναίκα που του έδινε φως στη ζωή και νόημα στην καθημερινότητά του.
Μερικές από τις σκηνές αυτές είναι από τις καλύτερες των πρώτων επεισοδίων του «Έτερος Εγώ: Νέμεσις». Αναπάντεχες, γεμάτες λυρισμό και τρυφερότητα. Ο καθηγητής πενθεί βαθιά και σκάβοντας τα πυκνά σκοτάδια της μοναξιάς του αναζητά την Τόνια και κάποιες φορές τα καταφέρνει να την βρει να την αγγίξει και να την αισθανθεί.
Τώρα, στον «πραγματικό» κόσμο του «Έτερος Εγώ: Νέμεσις», μια έκρηξη σε ένα συνοικιακό γραφείο τελετών κινητοποιεί την αστυνομία και το Τμήμα Ανθρωποκτονιών, μιας και μια σορός που βρίσκεται στον χώρο, υποχρεώνει το τμήμα να προβεί στα διαδικαστικά. Καθώς όμως τηρείται το πρωτόκολλο, διαπιστώνεται ότι κάτι ύποπτο έχει συμβεί στο γραφείο, το οποίο ξεπερνά το τυχαίο και το ατύχημα και εισχωρεί στο ύποπτο και το προκατασκευασμένο.
Οι καταθέσεις του ιδιοκτήτη και του γείτονα, απολαυστικός στο ρόλο ο Κώστας Αρζόγλου, αντί να φωτίσουν, συσκοτίζουν την υπόθεση, η δε κατάθεση της κόρης του «νεκροθάφτη», η οποία θα καρπωθεί την παχυλή ασφάλιση μετά το θάνατο του πατέρα της, δεν δίνει καμιά άκρη στο κουβάρι που βρίσκεται στα χέρια των υπευθύνων. Μαζί με την έκρηξη και τα θύματά της εμφανίζονται από το παρελθόν ζώντες και φαντάσματα, θύματα και θύτες και ξεκινά μια διελκυστίνδα με αβέβαιο αποτέλεσμα. Η Νέμεσις καταφθάνει και τα σκοτεινά της φορέματα θα συμπαρασύρουν τους πάντες.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους επιστρέφουν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης (καθηγητής Λαΐνης), o Πέτρος Λαγούτης (αστυνόμος Παντελής Σκλαβής), η Βίκυ Παπαδοπούλου (δημοσιογράφος Χριστίνα Στεργίου), η Άννα Μενενάκου (αστυνόμος Μάρθα Καρρά), καθώς και οι Μάνος Βακούσης (Απόστολος Μπαρασόπουλος), Σπύρος Παπαδόπουλος (Υποστράτηγος Μαρκάτος), Κατερίνα Διδασκάλου (Ελένη Μαρούδα), Δημήτρης Καπετανάκος (Άλκης Μασάτος), Τάσος Νούσιας (Νίκος Βανόρτας) και Κόρα Καρβούνη (Δανάη).
Στα δύο πρώτα επεισόδια που παρακολουθήσαμε με τίτλους, «Η αρχή του τέλους», το πρώτο, και «Η επιστροφή του ασώτου», το δεύτερο, παίρνουν θέση οι πάντες, ακροβολίζονται οι πρωταγωνιστές, οι υπεύθυνοι των υποθέσεων, οι ένοχοι των εγκλημάτων.
Οι δε ρόλοι των γυναικών είναι καταλυτικοί. «Στη “Νέμεσις” ποντάρω περισσότερο στις γυναίκες περισσότερο από άλλους κύκλους», σημειώνει σε συνέντευξή του ο δημιουργός του «Έτερος Εγώ» Σωτήρης Τσαφούλιας. «Όταν προσεγγίζω ένα έργο στη μυθοπλασία δεν λαμβάνω υπόψιν μου τις κοινωνικές συνθήκες» συμπληρώνει και καταλήγει, «τα έργα μου τα έχω ξεχωριστά από τις ειδήσεις και τη ειδησεογραφία. Ό,τι έχει ανάγκη το έργο μου θα το βάλω. Δεν θα το έκανα επί τούτου, επειδή αυτό πουλάει, πάμε να καβαλήσουμε στο άρμα. Όταν η σειρά το έχει ανάγκη, θα κάνω τα πάντα. Οι γυναίκες ταιριάζουν πολύ στη ζωή μου, έχουμε χημεία».
Στην τρίτη σεζόν έχουμε στο καστ καινούργια πρόσωπα τα οποία αναλαμβάνουν ακόμα και μικρούς, μερικές φορές όμως, πολύ σημαντικούς ρόλους όπως τους Κώστα Αρζόγλου, Γιάννη Μπέζο, Μαριάννα Τουμασάτου, Σπύρο Μπιμπίλα, ενώ η πολυαναμενόμενη εμφάνιση της Μαίρης Χρονοπούλου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών τηλεθεατών, καθώς και τους Ηλία Λογοθέτη, Αντίνοο Αλμπάνη, Κρατερό Κατσούλη, Στράτο «Stan» Αντιπαριώτη, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Σωτήρη Χατζάκη, Μιχάλη Ιατρόπουλο, Κώστα Φαλελάκης, Αθηνά Τσιλύρα, Σοφία Πανάγου κ.ά.
Μαζί με τους πρωταγωνιστές και τους υπόλοιπους θύτες και θύματα της σειράς, ακροβολίζονται και παίρνουν θέση μάχης και οι θεατές γιατί η σειρά έχει ενδιαφέρον παρελθόν, το οποίο δίνει πολλές υποσχέσεις για την ολόφρεσκη σεζόν που επέρχεται.
Το πολυεδρικό σενάριο, εκτός κάποιων ανολοκλήρωτων χαρακτήρων, η πλούσια παραγωγή, η σκηνοθεσία, η καλλιτεχνική επιμέλεια και οι ερμηνείες των σημαντικών ηθοποιών, εκτός κάποιων λίγων διεκπεραιωτικών περιπτώσεων, θα καθίσουν στον καναπέ τους τηλεθεατές. Μαζί τους θα δούμε, αν οι πρώτες εντυπώσεις δικαιωθούν, μέχρι το τελευταίο και πολλά υποσχόμενο διπλό επεισόδιο του «Έτερος Εγώ: Νέμεσις».
Όσο για τη Δικαιοσύνη μπορεί να την βρούμε στον παράδεισο, μπορεί σε κάποια άλλη γειτονιά του σύμπαντος, πάντως εδώ, στον φτωχό μας πλανήτη έχουμε μόνο νόμους για να μη γίνουμε ζούγκλα και την έννοια της εκδίκησης για να μη γίνουμε ασπόνδυλα, με αυτά πορευόμαστε και παλεύουμε για να μη γυρίσουμε στις σπηλιές και τρωγόμαστε σαν τα άγρια θηρία ή η ύπαρξή μας πετρώσει και πάψουμε να αισθανόμαστε το παραμικρό.
Πηγή: Andro.gr