Το Audi Q8 TFSI e αποπνέει sport δυναμική και ευγενές κύρος. Η plug in hybrid τεχνολογία προσθέτει πολύτιμους πόντους στη hi-tech φυσιογνωμία του.
Η plug-in υβριδική έκδοση του εντυπωσιακού μεγάλου SUV Coupe της, του Audi Q8 TFSI e quattro ανεβάζει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη σε πολλούς καίριους τομείς.
Καταρχάς φέρει στο… κορμί του εκλεπτυσμένη σχεδίαση μαζί με προηγμένες τεχνολογίες που προέρχονται από το μέλλον και φυσικά παντρεύει δύο διαφορετικούς κόσμους: Επιδόσεις και εξοικονόμηση καυσίμου.
Το επιβλητικό SUV από το Ίνγκολσταντ διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: Το Q8 55 TFSI e quattro με τη συνδυαστική ισχύ των 381 ίππων (280 kW) και το Q8 60 TFSI e quattro με συνδυαστική ισχύ που αντιστοιχεί σε 462 PS (340 kW).
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, 3.0 TFSI V6, με ισχύ 340 PS (250 kW) και ροπή 450 Nm, πληροί το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP. Συνδυάζεται με ένα μόνιμα διεγερμένο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) με μέγιστη ισχύ 100 kW, ενσωματωμένο στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε μία ενιαία υβριδική μονάδα.
Το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τη μεικτή κατανάλωση καυσίμου, στην έκδοση Q8 55 TFSI e quattro ξεκινά από 2,6 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 ν’ αντιστοιχούν σε 59 γρμ./χλμ. Στην ισχυρότερη έκδοση, Q8 60 TFSI e quattro, η μεικτή κατανάλωση αποτυπώνεται σε 2,7 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 σε 62 γρμ./χλμ.
Η ηλεκτρική ενέργεια είναι αποθηκευμένη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από τον χώρο αποσκευών. Περιέχει 104 στοιχεία, ομαδοποιημένα σε 13 modules. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χωρητικότητα 48 Ah. Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, σημαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χωρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας.
Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον 3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου 8-τάχυτου κιβωτίου tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος.
Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κανονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω).
Το Audi Q8 συνδυάζει την κομψότητα ενός τετράθυρου πολυτελούς coupé με την πρακτική ευελιξία ενός μεγάλου SUV. Με υπέρκομψο εσωτερικό και άπλετους χώρους, μοναδική στο είδος της λειτουργία αφής και εξελιγμένα συστήματα πλοήγησης.
Πλούσια εξοπλισμένο, με κορυφαία τεχνολογία και ασυναγώνιστο στα off-road καθήκοντά του, το κορυφαίο SUV έρχεται για να εντυπωσιάσει. Με την τεχνολογία TFSI e πηγαίνει την ιστορία πολλά βήματα παρακάτω, προς όφελος πάντα του τυχερού χρήστη-κατόχου.
Πηγή: newsauto.gr