Η βελτίωση των μοντέλων στοχεύει στην παράταση της ζωής τους έως τουλάχιστον το 2025, όταν θα αντικατασταθούν από ένα ολοκαίνουργιο SUV, που πιθανώς ονομάζεται Q8 E-tron.
Μαζί με τη νέα μπαταρία, τα E-tron προορίζονται θα αποκτήσουν πιο αποδοτικούς ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό σύστημα που θα επιτρέπει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας μεταξύ άλλων βελτιωμένων λειτουργιών. Επιπλέον θα αυξηθεί και η αυτονομία στα 603 χλμ. και για τις δύο παραλλαγές, όταν η μπαταρία των 95 kWh που χρησιμοποιείται αυτήν τη στιγμή δίνει αυτονομία 400 χλμ.
Τα Audi, E-tron και E-tron Sportback βασίζονται σε μια τροποποιημένη έκδοση της αρχιτεκτονικής MLB της Audi, η οποία αναπτύχθηκε αρχικά για αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες.
Η αναβάθμιση για τα SUV έχει προγραμματιστεί παρά την αναμενόμενη άφιξη του Q6 E-tron , το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα ειδικών προδιαγραφών EV που αναπτύχθηκε σε μια κοινοπραξία μηχανικής μεταξύ της Audi και της Porsche .
Θα υπάρξει λίφτινγκ για το E-tron SUV και το E-tron Sportback, δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της Audi, για να αναβαθμιστούν σημαντικά με μια σειρά τεχνικών ενημερώσεων που θα αυξήσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά τους.
Μετά την επιβεβαίωση του νέου Q6 E-tron στο σαλόνι αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο, οι προτάσεις ήταν ότι θα μπορούσε να αντικαταστήσει το E-tron και το E-tron Sportback. Ωστόσο, τόσο το Q6 E-tron, όσο και το Sportback (εμπνευσμένο από κουπέ στυλ), περιγράφεται ως το μικρότερο από τα E-tron.
Το Q6 E-tron, το οποίο αναπτύσσεται παράλληλα με την νέα ηλεκτρική Porsche Macan νέας γενιάς, αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023.
Πηγή: newsauto.gr