ASTON MARTIN AM-RB 003: ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ F1 ΚΑΙ ΤΗΝ… NASA!

Εκτός από τα «γήινα» επιβατικά μοντέλα παραγωγής, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάζονται και πολλά εξωπραγματικά οχήματα.

Ανάμεσά τους και η Aston Martin AM-RB 003 Concept, ένα πρωτότυπο hypercar που ανοίγει το δρόμο για το τρίτο υπέρ-αυτοκίνητο της εμβληματικής μάρκας με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο.

Όπως ίσως έχετε καταλάβει από τα αρχικά στο όνομά του, δανείζεται τεχνολογία από τον μαγικό κόσμο της Formula 1 αφού όπως συνέβη με τις Valkyrie και Valkyrie AMR Pro, αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη Red Bull Advanced Technologies.

Σύμφωνα με την Aston Martin η ενσωμάτωση τεχνολογιών που έρχονται απ’ ευθείας από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα καλύψουν ή ακόμα και θα ξεπεράσουν τις επιδόσεις που χαρίζει ο ανταγωνισμός στον απατηλό κόσμο των Hypercars.

Όμως παρά την τολμηρή αυτή δήλωση, η AM-RB 003 ή καλύτερα το μοντέλο που θα προκύψει από αυτή, θα προσφέρεται για πιο… καθημερινή χρήση από τη Valkyrie. Με μεγαλύτερο εσωτερικό, που προσφέρει μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα σε οδηγό και επιβάτη, χώρο για μικροαντικείμενα (μη παίρνετε θάρρος – για κινητό και πορτοφόλι, ως εκεί!) αλλά και τη δυνατότητα τοποθέτησης (μικρών) αποσκευών πίσω από τα καθίσματα!

Παράλληλα, θα είναι ευκολότερη η πρόσβαση στο εσωτερικό, χάρη στις νέες πόρτες τύπου LMP-1 που ανοίγουν προς τα εμπρός και περιλαμβάνουν και μέρος της οροφής. Αφού λοιπόν λύσαμε το πως θα μπείτε και τι θα πάρετε μαζί σας, ας δούμε και τι θα σας προσφέρει η AM-RB 003.

Θα παίρνει ώθηση από έναν ολοκαίνουριο υβριδικό V6 Turbo κινητήρα «made by Aston Martin», με  τα τεχνικά χαρακτηριστικά του να ανακοινώνονται προσεχώς, κατά τη διάρκεια του προγράμματος εξέλιξης του οχήματος.

Για πρώτη φορά θα δούμε σε όχημα της Aston Martin με άδεια κίνησης σε δημόσιο δρόμο, το επαναστατικό σύστημα λίπανσης Nexcel που είδαμε στη Vulcan και που θα επιτρέπει την αλλαγή λαδιών σε λιγότερα από 90 δευτερόλεπτα!

Το εντυπωσιακό hypercar είναι στημένο γύρω από κλωβό από χαμηλού βάρους ανθρακονήματα, υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί και για το bodywork. Προφανώς η αεροδυναμική απόδοση έχει την τιμητική της, με το σμιλεμένο περιτύλιγμα να προσφέρει υψηλά επίπεδα παραγωγής κάθετης δύναμης.

Μαζί με την ενεργή ανάρτηση που είδαμε στη Βαλκυρία και πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, είναι σαφές πως η απόδοση της AM-RB 003 θα είναι τέτοια που θα την καθιστά… οριακά νόμιμη για κίνηση σε δημόσιους δρόμους.

H εγκεκριμένη από τη… NASA τεχνολογία FlexFoil θα επιτρέπει την αλλαγή των επιπέδων παραγωγής κάθετης δύναμης εν κινήσει, σε τεχνολογία που για πρώτη φορά θα εφαρμοστεί στην αυτοκίνηση.

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, είναι οδηγοκεντρικό και υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία που η Aston Martin βάφτισε «Apex Ergonomics» που «…εξασφαλίζει τον πλήρη εναρμονισμό του σώματος του οδηγού, του τιμονιού και τον πεντάλ». Ότι κι αν σημαίνει αυτό.

Η Aston Martin AM-RB 003 θα παραχθεί σε 500 κομμάτια, με την τιμή απόκτησής της να είναι ακόμα άγνωστη.

Πηγή: newsauto.gr