Η ADMO, το κοινό εγχείρημα μεταξύ της Alpha Dhabi Holding PJSC και της Monterock International Limited, ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του γρήγορα αναπτυσσόμενου Luxury Lifestyle Ομίλου, CE LA VI.
Όπως τονίζεται, αυτή η στρατηγική κίνηση επισφραγίζει τις όλο κι επιταχυνόμενες προσπάθειες της ADMO να δημιουργήσει ένα ποικιλόμορφο portfolio που αγγίζει luxury και lifestyle τομείς, καθώς κι αυτούς της εστίασης και ψυχαγωγίας, επεκτείνοντας σημαντικά την παγκόσμια παρουσία της προς την Ανατολή.
Ο Όμιλος CE LA VI, «Αυτή είναι η Ζωή» γαλλιστί, δραστηριοποιείται στη Νοτιοανατολική Ασία. Αντλώντας έμπνευση από την πλούσια καλλιτεχνική κληρονομιά της περιοχής, ο Όμιλος εδράζεται βαθιά στις καλλιτεχνικές επιρροές της τέχνης των γλυπτών, των πινάκων και των ναών της Νοτιοανατολικής Ασίας. Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, η πορεία του είναι άκρως επεκτατική μέσα στα χρόνια και πλέον μετράει παρουσίες σε πόλεις-πύλες, όπως η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι, το Τόκιο και η Ταϊπέι, απευθυνόμενος και προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν εντυπωσιακές και αξέχαστες εμπειρίες ανά τον πλανήτη.
Το 2022, η ADMO ιδρύθηκε με επιδίωξη τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου από κορυφαία επώνυμα luxury και lifestyle brands, κάνοντας την αρχή με την εξαγορά του Ομίλου Nammos. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνεται, και οι δύο εταιρείες παραμένουν αφοσιωμένες στην αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών παγκοσμίως, φιλοδοξώντας να εδραιωθούν στην αγορά ως κορυφαίες πλατφόρμες lifestyle, πολυτελών projects φιλοξενίας και διασκέδασης.
Nammos: Το νέο μεγάλο ταξίδι ενός brand που κέρδισε τους κροίσους
Επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο
«Αυτή η εξαγορά δεν είναι απλώς μια στρατηγική σημασίας επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και μια τολμηρή δήλωση του οράματος και της δράσης μας να εντοπίζουμε και να επενδύουμε σε brands που έχουν ξεχωριστή παρουσία στην αγορά, μετατρέποντάς τα παράλληλα σε brand που χαίρουν παγκόσμιας αναγνώρισης. Η ADMO προχωρά γοργά και με ενθουσιασμό, χτίζοντας μια ισχυρή πλατφόρμα πολυτελών, lifestyle, F&B και ψυχαγωγικών brands. Αυτή η εξαγορά δεν επεκτείνει μόνο την παγκόσμια παρουσία της ADMO προς την Ανατολή, αλλά υπογραμμίζει τη στοχοπροσήλωση μας στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου με brand που κυριαρχούν στον κόσμο. Η CE LA VI, με την σημαντική παρουσία της στις κύριες και κυρίαρχες παγκόσμιες αγορές, αποτελεί επικύρωση της δέσμευσης μας και μια πολύτιμη προσθήκη στο συνεχώς αναπτυσσόμενο portfolio μας», δήλωσε ο Πέτρος Στάθης, Αντιπρόεδρος της ADMO.
Αυτή η εξαγορά ευθυγραμμίζεται με την εθνική στρατηγική του Ηνωμένου Αραβικού Εμιράτου για τον τουρισμό, στοχεύοντας στην προσέλκυση 40 εκατομμυρίων επισκεπτών σε ξενοδοχειακές μονάδες έως το 2031 και σε τουριστικές επενδύσεις που ανέρχονται στα 100 δισεκατομμύρια dhn. Ως η πιο πρόσφατη συμφωνία της ADMO, υπογραμμίζει τη δέσμευση της επιχείρησης για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της και τη διαρκή ενσωμάτωση νέων brands.
«Στην καρδιά του CE LA VI “χτυπάνε” τα εστιατόρια, κορυφαίοι προορισμοί για φαγητό της περιοχής που αποτελούν παραδείσους ασιατικής γαστρονομίας. Η εμπειρία ολοκληρώνεται μέσα στα CE LA VI Skybars – επιτομή της πολυτέλειας και της απόλαυσης, ενόσω προσφέρουν στους επισκέπτες εκπληκτική θέα και εξωτικές ασιατικές γεύσεις-, καθώς και στα Club Lounge, τα οποία φημίζονται για την ενέργεια που εκπέμπουν. Τα εν λόγω lounges αποτελούν συνώνυμα marquee εκδηλώσεων, όπως οι ηλεκτρικές νύχτες Grand Prix που διοργανώνονται στους προορισμούς που διεξάγονται αγώνες Formula 1 και τα πολυτελή εορταστικά πρωτοχρονιάτικα πάρτι. Αυτές οι προσφορές μαρτυρούν την αφοσίωση του CE LA VI να επιμελείται εμπειρίες που αναμένονται με ανυπομονησία και θυμούνται πολύ μετά το ξεθώριασμα του τελευταίου τραγουδιού», αναφέρει η ADMO.
Πηγή : ot.gr