Η JESSICA CHASTAIN ΚΑΙ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ GUCCI GIFT: H ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ “STORIES FROM THE SAVOY”

Η Jessica Chastain για την καμπάνια Gucci Gift που είναι αφιερωμένη στο ξενοδοχείο όπου ξεκίνησε η ιστορία του οίκου.

Όπως πολλές μεγάλες πόλεις του κόσμου, έτσι και το Λονδίνο διασχίζεται από ένα ποτάμι, τον Τάμεση. Ένας διάσημος υδάτινος δρόμος, πρωταγωνιστής σε πολλά λογοτεχνικά μονοπάτια (από το Vanity Fair του William Makepeace μέχρι το Great Expectations του Charles Dickens) και θεμελιώδης για την ζωή όσων κατοικούν γύρω του. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι στην ιστοσελίδα του The Savoyτου ιστορικού λονδρέζικου ξενοδοχείου, αναγράφεται με σαφήνεια “το μοναδικό πεντάστερο ξενοδοχείο στις όχθες του Τάμεση”. Εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 1889 και έχει γίνει σημείο συνάντησης για την “elite”.

Είναι η πηγή πολλών ιστοριών συμπεριλαμβανομένης και του οίκου Gucci. Πολλά χρόνια πριν, ο νεαρός Guccio Gucci, ήταν θυρωρός του ξενοδοχείου. Ένας ρόλος που του επέτρεψε να απορροφήσει την κομψότητα των φιλοξενούμενων που περνούσαν από εκεί, προσφέροντας του μια ξεχωριστή αισθητική για το μελλοντικό όραμα του. Παρατηρώντας τις εκλεπτυσμένες αποσκευές των επισκεπτών, συνέλαβε την ιδέα του δικού του οίκου, χτισμένου πάνω στα θεμέλια του ταξιδιού και της εξερεύνησης, εμπνευσμένου από τις ιστορίες που κάθε περιπέτεια κρύβει.

Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει αλλού, παρά από εδώ, από ένα ξενοδοχείο στο Strand του Λονδίνου, η καμπάνια Gucci Gift που έχει σχεδιαστεί από τον Creative Director Sabato De Sarno και θα “ξεδιπλωθεί” σε τέσσερα κεφάλαια κατά τη διάρκεια των εορτών. Η έννοια περιστρέφεται γύρω από την ιδέα ότι οι στιγμές χαράς που μοιραζόμαστε με αυτούς που αποκαλούμε οικογένεια (είτε από γέννηση, είτε από μοίρα, είτε από επιλογή) γίνονται σημαντικές αναμνήσεις που ηχούν για πολύ καιρό μετά το τέλος των γιορτών.

Οι δεσμοί αγάπης και στοργής μεταμορφώνουν έτσι το νόημα του δώρου, το οποίο επανερμηνεύεται ως μια ανταλλαγή  ειλικρινών χειρονομιών μεταξύ αυτού που δίνει και αυτού που λαμβάνει. Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι Παγκόσμιοι Πρέσβεις και φίλοι του οίκου, οι οποίοι, μέσα σε διακριτά κεφάλαια που είναι τέλεια συνδεδεμένα μεταξύ τους θεματικά και αισθητικά, ακολουθούν το ένα το άλλο σε μια κλιμάκωση χαράς. Στο κέντρο όλων βρίσκεται η χαρά και η ζεστασιά της κοινής εμπειρίας που αποτελεί φόντο για μια σειρά από tableaux vivants, που δίνουν χώρο και ηχώ στα ready-to-wear ρούχα των τελευταίων συλλογών μαζί με εβληματικά αξεσουάρ.

Το πρώτο κεφάλαιο αυτής της αφήγησης έχει ως πρωταγωνίστρια την Jessica Chastain, συνοδευόμενη από την καλύτερη της φίλη, Danielle Pizzorni, η παρουσία της οποίας αναδεικνύει αμέσως την έννοια των δεσμών που επιλέγουμε ως οικογένεια. Σε αυτή την αφήγηση βρίσκουν χώρο μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα του οίκου, όπως η Jackie 1961 και η Bamboo 1947, που φοριέται από την ηθοποιό, βραβευμένη με Όσκαρ (το 2022 για τον ρόλο της στην ταινία The Eyes of Tammy Faye).

Πηγή : vogue.gr

10
10