OLYMPIC YACHT SHOW 19-22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023: ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΡΕΚΟΡ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

Δεκαεπτά χιλιάδες και πλέον επισκέπτες και επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα από τους υπεύθυνους των 100 κορυφαίων οίκων και κατασκευαστών και να θαυμάσουν από κοντά στον πλωτό χώρο 120 νέα σκάφη

Τη δυναμική του στον χώρο του yachting, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ανέδειξε το 3o Olympic Yacht Show που έριξε αυλαία την Κυριακή, 22 Οκτωβρίου, στις εγκαταστάσεις της Olympic Marine στο Λαύριο. Στο τετραήμερο που διήρκησε το μοναδικό premium in-water yacht show στην Ελλάδα, 17 χιλιάδες και πλέον επισκέπτες και επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα από τους υπεύθυνους των 100 κορυφαίων οίκων και κατασκευαστών και να θαυμάσουν από κοντά στον πλωτό χώρο 120 νέα σκάφη, με πολλές πρεμιέρες -πανελλαδικές και ευρωπαϊκές να κλέβουν, όπως αναμενόταν, την παράσταση

Η ανοδική τάση επισκεπτών και εκθετών και στο 3o Olympic Yacht Show δείχνει το ενδιαφέρον που υπάρχει στην Ελλάδα για τον θαλάσσιο ποιοτικό τουρισμό και αποδεικνύει ότι η χώρα μας διαθέτει στον χώρο του yachting κορυφαίους επαγγελματίες. «Για εμάς είναι πολύ σημαντική η διοργάνωση του Olympic Yacht Show γιατί μας δίνεται η ευκαιρία να δείξουμε τα σκάφη μας στον φυσικό τους χώρο, στη θάλασσα. Είμαστε χρυσοί χορηγοί στο Show γιατί θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει πλωτό ναυτικό σαλόνι στην Ελλάδα. Είναι πολύ σημαντική η προσπάθεια του Γεράσιμου Γερολυμάτου και της ONDECK για τη χώρα μας και τον κλάδο» τόνισε ο Γιώργος Ρηγινός, CEO της Riginos ΑΕ. 

Στην ίδια κατεύθυνση ήταν και η άποψη του Κώστα Κορωνάκη, CEO της D. Koronakis S.A. «Όπως και τα 2 προηγούμενα χρόνια, έτσι και το 3o Olympic Yacht Show αποτέλεσε πρόκληση για την εταιρεία μας. Είχαμε άμεση ανταπόκριση με τους πελάτες μας, πήραμε τη γνώμη τους και πλέον είμαστε έτοιμοι να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας για την επόμενη χρονιά. Η οργάνωση τoυ Olympic Yacht Show ήταν ακόμα καλύτερη από τις δύο πρώτες χρονιές. Θα σταθώ στο πλωτό κομμάτι της έκθεσης, το οποίο μεγάλωσε ακόμα περισσότερο και αυτό είναι κάτι που μας ικανοποιεί».

Η διοργάνωση αποτέλεσε μία διεθνή συνάντηση ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στην πολυδιάστατη αγορά του yachting, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες για την ανάπτυξη του ποιοτικού θαλάσσιου τουρισμού που αναδεικνύει τη χώρα μας σε παγκόσμιο επίπεδο. Το μεγάλο ενδιαφέρον και η κάλυψη του show από διεθνή μέσα απέδειξε για ακόμα μία χρονιά ότι το Olympic Yacht Show, ως θεσμός πλέον, διεκδικεί επάξια μία θέση ανάμεσα στις αντίστοιχες κορυφαίες διοργανώσεις της Ευρώπης.

«Το Olympic Yacht Show είναι πλέον θεσμός κάτι που είχαμε προβλέψει από την 1η χρονιά της διοργάνωσης του. Εμείς φέτος φέραμε στο Show όλα τα νέα μοντέλα της Saxdor και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο 400άρι που έκανε πρεμιέρα στο Μονακό. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την επισκεψιμότητα του Show. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2024», υποστήριξε ο Νίκος Ζαρίφης, Managing Director της Thrace Labea.  

Για τη σημασία του Olympic Yacht Show μίλησε και ο Δημήτρης Δεληγιάννης, Managing Partner της Atalanta Marine. «Η Atalanta Marine ήταν η πρώτη εταιρεία που στήριξε το Olympic Yacht Show. Είναι το μοναδικό σαλόνι που μπορεί να υποστηρίξει τα σκάφη τα οποία αντιπροσωπεύουμε. Για μία ακόμα χρονιά εισπράξαμε μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό και αυτό μας ικανοποιεί».

Η επόμενη ημέρα βρήκε τους διοργανωτές να έχουν, ήδη, αρχίσει την προετοιμασία τους για το 4ο Olympic Yacht Show, με τους διοικούντες στην Olympic Marine στο Λαύριο να δηλώνουν πανέτοιμοι για ακόμη ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών. «Η προσπάθεια που κάνει η Olympic Marine για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας είναι συνεχόμενη και ασταμάτητη. Επενδύουμε σε νέους ανθρώπους και συνεχώς προσπαθούμε κάθε χρόνο να ανεβάζουμε τον πήχη των απαιτήσεων», υπογράμμισε ο Βασίλης Πρίφτης, CEO της Olympic Marine. 

Η αυλαία του 3ου Olympic Yacht Show, που διοργάνωσε η ONDECK EVENTS, έκλεισε με την ευχή όλων το premium in-water yacht show να συνεχίσει να αποτελεί μια γόνιμη πλατφόρμα προβολής του κλάδου, ένα δυνατό εργαλείο για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, ένας χώρος για περαιτέρω ζυμώσεις μεταξύ των επαγγελματιών και ως εκ τούτου, ένα think tank που δεν θα ακολουθεί τις τάσεις αλλά θα τις δημιουργεί.

Το 3ο Olympic Yacht Show ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της Περιφέρειας Αττικής, του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, του Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, της Ένωσης Μαρίνων Ελλάδος, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Δήμου Λαυρεωτικής.

Πηγή : newmoney.gr