Είναι πλέον βέβαιο ότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia, έχει χιούμορ και τρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για τα ακίνδυνα σκάνδαλα, που δίνουν (ακόμη) παραπάνω δημοσιότητα στον οίκο.
Η τελευταία περιπέτειά του, αφορά μια μήνυση που δέχτηκε από εταιρία Car-Freshner Corporation, η οποία έχει τα δικαιώματα στα χαρακτηριστικά αρωματικά αυτοκινήτου με σχήμα δέντρου, Little Trees Air Fresheners. Όχι, δεν πρόκειται για φάρσα.
Ο λόγος ήταν τα νέα, δερμάτινα μπρελόκ που λάνσαρε ο οίκος ως αξεσουάρ, τα οποία θυμίζουν επικίνδυνα (για την ακρίβεια είναι ίδια με) τα χαρακτηριστικά δεντράκια που κρέμονται στον καθρέφτη του αυτοκινήτου μας. Η μόνη διαφορά είναι η δερμάτινη επένδυση και φυσικά, το logo του οίκου.
Παρ΄όλο που η είδηση της μήνυσης έχει ένα ελαφρώς κωμικό στοιχείο, η εταιρεία βάσισε την απόφασή της στο επιχείρημα ότι οι ανυποψίαστοι καταναλωτές μπορεί να μπερδευτούν ανάμεσα στα δύο προϊόντα. Μάλιστα, όπως ισχυρίστηκαν, ο οίκος αντέγραψε ακόμα και τα χρώματα στα οποία διατίθεται το μπρελόκ- παστέλ ροζ, γαλάζιο, πράσινο και μαύρο. Το πόσο πιθανό είναι βέβαια, να μπερδέψει κάποιος ένα αρωματικό αυτοκινήτου που κοστίζει 3 ευρώ με ένα δερμάτινο μπρελόκ που κοστίζει περίπου 275 δολάρια, είναι μια άλλη ιστορία.
Πάντως, το σχέδιο είναι πράγματι ολόιδιο, και μιλώντας για έναν οίκο τόσο σύγχρονο και ισχυρό, είναι απορίας άξιο το γιατί δε φρόντισαν να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα του προϊόντος. Αν μη τι άλλο, τα σύμβολα της καθημερινής ζωής έχουν τη δική τους αξία.
Πηγή: thepaper.gr