10+3 ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΑΝΙΔΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ -ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ

Έχουν διανύσει χιλιόμετρα επί σκηνής και ετοιμάζονται για πρεμιέρα. Δέκα σημαντικοί ηθοποιοί του θεάτρου στις πρόβες για τον φετινό χειμώνα.

Τι θα παρουσιάσουν αυτό το χειμώνα (αλφαβητικά) οι: Aντώνης Αντωνίου, Κώστας Αρζόγλου, Γιώργος Αρμένης, Χρήστος Βαλαβανίδης, Γρηγόρης Βαλτινός, Δημήτρης Καταλειφός, Aντώνης Καφετζόπουλος, Γιώργος Κωνσταντίνου, Στέλιος Μάινας, Γιάννης Μπέζος, Θανάσης Παπαγεωργίου, Πάνος Σκουρολιάκος, Σταμάτης Φασουλής.

Κωμωδίες και κλασικά έργα οι επιλογές τους, με σημαντικούς συνεργάτες, σε παραστάσεις που θα συζητηθούν.

Τι θα ανεβάσουν 10 πρωταγωνιστές του θεάτρου μας.

Αντώνης Αντωνίου – Χωρίς αναστολή

Τι σχέση έχουν ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη με το dark web;

Ένα ζευγάρι συνταξιούχων ανακαλύπτει τη χαρά του διαδικτύου, αλλά και… τις παγίδες στη γεμάτη χιούμορ και ανατροπές κωμωδία Χωρίς αναστολή της Μαρίας Μαυρικάκη, με πρωταγωνιστές τους Αντώνη Αντωνίου και Νατάσα Ασίκη στη Θεατρική Σκηνή.

Ο Γιώργος και η Βιολέτα περνούν μια τυπική μέρα στο καθιστικό τους, παρέα με τα κινητά τους. Οι νέοι τρόποι επικοινωνίας τους ελκύουν και ταυτόχρονα τους προκαλούν αμηχανία, μέχρι που, εντελώς κατά λάθος, βρίσκονται στα αχαρτογράφητα νερά του σκοτεινού διαδικτύου. Ξαφνικά, οι οθόνες τους γεμίζουν με παράνομες συναλλαγές, εγκληματικές δραστηριότητες και τεράστια χρηματικά ποσά. Ο πειρασμός να επωφεληθούν από αυτή την επικίνδυνη νέα γνώση μεγαλώνει… αλλά θα μπορέσουν να το κάνουν χωρίς αναστολές;

Γιώργος Αρμένης – Χόρεψέ με, πατέρα

Για 2η συνεχή χρονιά στην παράσταση «Χόρεψέ με, πατέρα» της Κατερίνας Αντωνιάδου, που σκηνοθετεί o Γιώργος Αρμένης και συμπρωταγωνιστεί με την Κατερίνα Αντωνιάδου, πατέρας και κόρη θα συμπαρασύρονται από την οργή, την παράνοια, τις παραισθήσεις και τον φόβο σε ένα γλυκόπικρο παιχνίδι που τους επιφυλάσσει ανατροπές.

Ένας πατέρας με άνοια και η υστερική κόρη του, προσπαθούν μάταια να επικοινωνήσουν. Ο καθένας μέσα από τη δική του διαταραχή, πάλλεται μέσα του, αναζητώντας την προσωπική του λύτρωση.

Η κόρη έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον πατέρα της. Τον επισκέπτεται καθημερινά, τον φροντίζει, έχει την απόλυτη ευθύνη του. Έχει παραμερίσει εντελώς την ζωή της. Αυτή η μέρα που εξελίσσεται, είναι και η μέρα έξαρσης του πατέρα. Δεν την αναγνωρίζει.

Ο ίδιος, προσκολλημένος σε ένα σταματημένο ρολόι, περιορίζεται σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα, αρνούμενος πεισματικά την αλήθεια. Αρνείται τα παιδιά του, αρνείται την δουλειά που υπηρέτησε, αρνείται την ανικανότητά του να αυτοεξυπηρετηθεί. Παρά τις υστερικές πιέσεις που δέχεται από την κόρη του, φαίνεται να υπεκφεύγει συνεχώς από την πραγματικότητα – ή τουλάχιστον έτσι σκέφτεται το μπερδεμένο μυαλό της κόρης. Μη μπορώντας κι αυτή να επικοινωνήσει με τη νέα πραγματικότητα, χάνεται.

Από 14 Οκτωβρίου κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Αργώ Studio.

Γρηγόρης Βαλτινός – «Η Ετυμηγορία»

«Η Ετυμηγορία» του Barry Reed η νέα μεγάλη παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και της Θέασις Δράσεις Πολιτισμού, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια με πρωταγωνιστή τον Γρηγόρη Βαλτινό.

Τον ρόλο του μαχητικού και αδέκαστου δικηγόρου μιας σκοτεινής και περίπλοκης υπόθεσης ερμηνεύει ο μοναδικός Γρηγόρης Βαλτινός.

Το τρομερά επίκαιρο θέμα στις μέρες μας, της απονομής δικαιοσύνης, πραγματεύεται η πολυεπίπεδη ιστορία της Ετυμηγορίας. Ο Φρανκ Γκάλβιν, ένας ξεπεσμένος αλκοολικός δικηγόρος, αναλαμβάνει να δικαιώσει τη νεαρή πελάτισσά του, Ντέμπορα Κέιτ, που πέφτει σε κώμα από ιατρικό λάθος στο νοσοκομείο της καθολικής εκκλησίας «Αγία Αικατερίνη» στη Βοστώνη. Εναγόμενοι στην υπόθεση είναι οι μεγαλογιατροί του νοσοκομείου, τους οποίους εκπροσωπεί ο αδίστακτος ισχυρός δικηγόρος Εντ Κονκάννον.

Η αναζήτηση της αλήθειας και η ηθική δικαίωση του θύματος περνά μέσα από πολλά εμπόδια και ανατροπές.

Ο Φρανκ Γκάλβιν θα τα βάλει με τη φαιδρότητα των θεσμών και την υποκρισία των ισχυρών.

Πρωταγωνιστούν: Ζέτα Δούκα, Γιώργος Σουξές, Νίκος Αρβανίτης, Βασίλης Χαλακατεβάκης, Κώστας Καζάκας, Δημήτρης Καραμπέτσης, Γεωργία Καλλέργη, Άννα Μονογιού, Μανώλης Γεραπετρίτης, Μαριάννα Τουντασάκη, Γιώργος Τσουρουνάκης, Αλεξάνδρα Κολαΐτη, Παντελής Ψακίδης. Στον ρόλο της Μητέρας, η Χριστίνα Τσάφου.

Πρεμιέρα την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Στέλιος Μάινας – Επιθεωρητής του Γκόγκολ

Ο Στέλιος Μάινας αυτό το χειμώνα πρωταγωνιστεί στον Επιθεωρητή του Γκόγκολ. Ο σκηνοθέτης των μεγάλων θεατρικών επιτυχιών Γιάννης Κακλέας σκηνοθετεί τον Επιθεωρητή, το κλασικό και διαχρονικό αριστούργημα του κορυφαίου Ρώσου δραματουργού Νικολάι Γκόγκολ, με τον Θοδωρή Σκυφτούλη και τον Στέλιο Μάινα στους δύο κεντρικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο Επιθεωρητής πρωτοπαίχτηκε στην Αγία Πετρούπολη το 1836 και αποτελεί στην ουσία μία αστική κωμωδία στην οποία στηλιτεύονται η κοινωνική διαφθορά, η γραφειοκρατία και η κατάχρηση εξουσίας.

Ως γνήσιος ρεαλιστής ο Νικολάι Γκόγκολ προσφέρει μία καυστική κριτική της ανθρώπινης φύσης και φιλοδοξίας και μας υπενθυμίζει πως η πραγματική αλλαγή ξεκινά με το θάρρος να αντιμετωπίσουμε το σκοτάδι μέσα μας και στην κοινωνία μας.

Σε μια επαρχιακή πόλη στα βάθη της Ρωσίας, οι αρχές του τόπου νομίζουν από παρεξήγηση πως ένας άσχετος με την κρατική μηχανή, ένας ιδιόμορφος τυχοδιώχτης που απλώς τυχαίνει να βρίσκεται στην πόλη, είναι ο αναμενόμενος κρατικός Επιθεωρητής για την καταπολέμηση της διαφθοράς που έστειλε η κυβέρνηση από τη Μόσχα.

Κι αυτή η παρεξήγηση ανατινάζει τους διοικούντες αυτής της πόλης.

Βουτηγμένοι στη διαφθορά, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν την εύνοιά του, οι υπεύθυνοι των ιδρυμάτων της πόλης επιδίδονται σε κολακείες και απόπειρες δωροδοκίας, τον χρηματίζουν, ικανοποιούν τις επιθυμίες του και τις ορέξεις του, πέφτοντας έτσι θύματα μιας μεγαλύτερης απάτης που αποκαλύπτει την αποσύνθεση της κρατικής μηχανής και των λειτουργών της. Ο ψευτο-επιθεωρητής διασκεδάζει με τα καμώματά τους.

Πρεμιέρα: Πέμπτη 24 Οκτωβρίου Θέατρο Γκλόρια.

Γιάννης Μπέζος – Το Σχολείο των Γυναικών

Ο Γιάννης Μπέζος πρωταγωνιστεί στην παράσταση Το Σχολείο των Γυναικών του Μολιέρου, στο ΡΕΞ του Εθνικού.

Ο ώριμος σε ηλικία Αρνόλφος θέλει να απολαύσει τη συζυγική ευτυχία, αλλά τον κατατρέχει ο φόβος της απιστίας. Γι’ αυτό και επιλέγει ένα κορίτσι φτωχής οικογένειας, την τετράχρονη Αγνή, με σκοπό να την αναθρέψει μακριά από τον κόσμο, ώστε να παραμείνει αφελής, υπάκουη και άρα πιστή σύζυγος.

Τα χρόνια περνούν και φτάνει η μέρα που ο Αρνόλφος αποφασίζει ότι θα κάνει την Αγνή γυναίκα του. Εκείνη, όμως, ερωτεύεται έναν νεαρό άντρα, τον Οράτιο, που τρέφει τα ίδια αισθήματα για εκείνη…

Ο Αλέξανδρος Μυλωνάς επιστρέφει στη σκηνοθεσία με έναν ανατρεπτικό θίασο, που υπόσχεται καταιγιστικές κωμικές στιγμές.

Το Σχολείο των Γυναικών, έργο-σταθμός του παγκόσμιου ρεπερτορίου, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1662 στο Παρίσι, στο Θέατρο του Παλέ Ρουαγιάλ, προκαλώντας μέγα σκάνδαλο: μια ιστορία γυναικείας εξέγερσης με όχημα τον έρωτα, που καυτηρίαζε απροκάλυπτα το πατριαρχικό καθεστώς της εποχής. Πού βρισκόμαστε, όμως, άραγε τέσσερις αιώνες μετά;

Από 30/10 ΘΕΑΤΡΟ REX – ΣΚΗΝΗ «ΜΑΡΙΚΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ».

Δημήτρης Καταλειφός – Θείος Βάνιας

Ο Δημήτρης Καταλειφός επιστρέφει τη σεζόν 2024-25 στο θεατρικό σανίδι και επιλέγει να σκηνοθετήσει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τον εμβληματικό Θείο Βάνια του Άντον Τσέχωφ.

Ο ίδιος μάλιστα θα κρατήσει τον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ ένα αξιόλογο υποκριτικό καστ (Κλεοπάτρα Τολόγκου, Παναγιώτης Μπουγιούρης, Βαγγέλης Ρόκκος, Μενέλαος Χαζαράκης, Αμαλία Νίνου, Τζένη Θεωνά, Στέλλα Κρούσκα, Φοίβος Σαμαρτζής) θα δώσει σάρκα και οστά στους βαθιά ανθρώπινους τσεχωφικούς ήρωες που κλυδωνίζονται από τις διαρκείς τους ματαιώσεις και αναρωτιούνται για το νόημα της ύπαρξής τους.

Το πιο «τσεχωφικό», όπως έχει χαρακτηριστεί, από τα έργα του Ρώσου συγγραφέα, θεωρείται ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας δραματολογίας.

Ο Τσέχωφ σκιαγραφεί με επιδεξιότητα τις μεγάλες κοινωνικές αλλαγές που κυοφορούνται και οραματίζεται ένα μέλλον πιο κοντά στις ανθρώπινες αξίες, ενώ ταυτόχρονα μας προ(σ)καλεί να αναλογιστούμε τη ζωή, τον έρωτα, τον θάνατο και το νόημα της ύπαρξής μας.

Η σκηνοθετική προσέγγιση του Δημήτρη Καταλειφού θα στηριχτεί πάνω στη στιβαρή μετάφραση της Χρύσας Προκοπάκη. Τα σκηνικά είναι της Μικαέλας Λιακατά, τα κοστούμια της Βασιλικής Σύρμα, οι φωτισμοί του Ανδρέα Σινάνου και η μουσική / σχεδιασμός ήχου του Σταύρου Γασπαράτο.

Από 18/10 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Αντώνης Καφετζόπουλος – The Dumb Waiter

Dumb Waiter: ο μικρός ανελκυστήρας φορτίων που χρησιμεύει για τη μεταφορά φαγητών και σερβίτσιων από και προς την κουζίνα. Κυριολεκτικά, μπορεί να σημαίνει είτε «χαζός σερβιτόρος», είτε «μουγγός σερβιτόρος», είτε, ακόμα πιο κυριολεκτικά, «ο χαζός που περιμένει».

Η Δανάη Σπηλιώτη μετά τη μεγάλη επιτυχία του «Τάο» (2023) και του «Πλατόνοφ» (2023) σκηνοθετεί τον Αντώνη Καφετζόπουλο και τον Μιχάλη Τιτόπουλο σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, το «The Dumb Waiter», του Χάρολντ Πίντερ.

Ο Μπεν και ο Γκας κλεισμένοι σε ένα υπόγειο δωμάτιο περιμένουν τις οδηγίες τους. Ο χρόνος κυλά, η ένταση πυκνώνει σε κάθε ανάσα, ενώ οι ήρωες μιλούν σοβαρά για πολύ καθημερινά θέματα: τα σακουλάκια του τσαγιού, το ποδόσφαιρο, τις ασήμαντες ειδήσεις της τρίτης σελίδας στην εφημερίδα.

Όμως, οι μυστηριώδεις και παράλογες παραγγελίες που έρχονται -κυριολεκτικά- άνωθεν, ανεβάζουν την ένταση, τεντώνουν τα νεύρα και δημιουργούν μια αίσθηση επικείμενης απειλής. Ο γνώριμος και οικείος κόσμος διαρρηγνύεται. Σαν κάποια δύναμη να παίζει ένα παιχνίδι.

Η ιεραρχία αμφισβητείται, το δωμάτιο μοιάζει με παγίδα και οι ήχοι του ανελκυστήρα και των σωληνώσεων, υπονοούν ότι η πραγματικότητα, ίσως, δεν είναι αυτή που φαίνεται.

Στα μάτια των ανδρών κυριαρχεί η ανησυχία: η κωμική αδυναμία να κατανοήσουν και να ελέγξουν τον παράξενο κόσμο που κατοικούν.

Ο Χάρολντ Πίντερ χρησιμοποιεί τον συμβολισμό και την υπαινικτική γλώσσα για να δημιουργήσει αίσθηση ανασφάλειας και αβεβαιότητας, χαρακτηριστικά που συναντώνται συχνά στα έργα του. Στο The Dumb Waiter διερευνά την ιεραρχική δομή του κόσμου μας και το μερίδιο προσωπικής ευθύνης των ατόμων.

Πρεμιέρα: 18 Οκτωβρίου Θέατρο Σημείο.

Γιώργος Κωνσταντίνου – Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν

Μία μεγάλη στιγμή για τον Γιώργο Κωνσταντίνου επί σκηνής και το κοινό από κάτω. Ένας μοναχικός Νεοϋορκέζος, ο κύριος Γκριν, ο οποίος έχει αποτραβηχτεί μετά το θάνατο της γυναίκας του στο διαμέρισμά του στο Μανχάταν, δέχεται τις επισκέψεις ενός νεαρού, ο οποίος εργάζεται σε μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.

Η σχέση αυτή θα αλλάξει για πάντα και τους δύο. Θα σύρει τον καθένα έξω από τη ζώνη ασφαλείας του, θα απειλήσει τις επιφανειακές τους βεβαιότητες, θα απαλύνει τα αγκάθια τους.

Οι δύο αυτοί τόσο γνώριμοι σε όλους μας χαρακτήρες, ο ηλικιωμένος Γκριν και ο νεαρός Ρος που τους έφερε κοντά ένα επιπόλαιο ατύχημα, θα διανύσουν όλη την ανθρώπινη διαδρομή από το ξεκαρδιστικό γέλιο ως τα πιο λυτρωτικά δάκρυα συγκίνησης. Μαζί θα καταργήσουν την απόσταση που τους χωρίζει και θα γίνουν -με έναν τρόπο βαθύ και αμετάκλητο- συγγενείς. «Κάθε Πέμπτη, κύριε Γκρην», σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, με τους Γιώργο Κωνσταντίνου και Αποστόλη Τότσικα σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας στο θέατρο Αργώ.

Πρεμιέρα: Πέμπτη 10 Οκτωβρίου.

Θανάσης Παπαγεωργίου – «Το επάγγελμα της μητρός μου»

«Το επάγγελμα της μητρός μου» ανέβηκε από τον Θανάση Παπαγεωργίου για πρώτη φορά το 2003 ως μονόλογος στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας για να παρουσιαστεί πολλά χρόνια αργότερα διασκευασμένο σε θεατρικό έργο.

Ο Θανάσης Παπαγεωργίου, διασκευαστής και σκηνοθέτης, αλλά και πρωταγωνιστής της καινούριας παράστασης, όπως και όλων των έργων του Μποστ που έχουν παρουσιαστεί στη Στοά, γράφει σχετικά με το διήγημα που τόσο ενόχλησε στην εποχή του: «Ελπίζω σήμερα, να μην υπάρχουν πια τέτοιες απαιτήσεις ευπρέπειας. Νομίζω ότι ο Μποστ, με το καυστικό και καίριο χιούμορ του, δεν κάνει τίποτε άλλο από το να στιγματίσει, με καλοπροαίρετη κριτική διάθεση, την κοινωνική μας υποκρισία».

Ο Θανάσης Παπαγεωργίου υπογράφει και τη σκηνοθεσία, ενώ ερμηνεύει και έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τον ρόλο της μητέρας υποδύεται η Εύα Καμινάρη. Παίζουν: Θανάσης Παπαγεωργίου, Ευδοκία Σουβατζή, Εύα Καμινάρη, Ελευθερία Στεργίδου, Χριστίνα Πλατανιώτη, Γιάννης Χαντέλης και Γιάννης Φουντάς.

Έναρξη παραστάσεων: 1η Νοεμβρίου.

Ο Σταμάτης Φασουλής στην κωμωδία «Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής»

Ο Σταμάτης Φασουλής σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη σπαρταριστή κωμωδία «Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής», του Αλέκου Σακελλάριου και του Χρήστου Γιαννακόπουλου, στο Μικρό Παλλάς.

Μαζί του στη σκηνή οι Ελένη Καστάνη, Γιώργος Δεπάστας, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιώργος Βουρδαμής, Απόστολος Καμιτσάκης, Γιώργος Κορομπίλης, Μαρία Καραβά.

Στην παράσταση στο Μικρό Παλλάς, ο Σταμάτης Φασουλής ερμηνεύει τον κυρ-Παντελή και η Ελένη Καστάνη τη σύζυγό του, Αθηνά. Ο Απόστολος Καμιτσάκης είναι ο Σταύρος, ο δεξιός γιος, και ο Γιώργος Βουρδαμής είναι ο Κώστας, ο αριστερός γιος. Τον κυρ-Σωτήρη, τον φίλο του κυρ-Παντελή, ερμηνεύει ο Γιώργος Δεπάστας. Η Δέσποινα Πολυκανδρίτου ερμηνεύει την «υπηρέτρια» του σπιτιού, τη Φρόσω, και τραγουδάει και τα τραγούδια της παράστασης. Τον πολιτοφύλακα και τον εθνοφύλακα ερμηνεύει, σαν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, ο Γιώργος Κορομπίλης. Το ίδιο συμβαίνει, επίσης, με τη Φωφώ την ελασίτισσα και την Πιπίτσα την εθνικίστρια, που τις ερμηνεύει η Μαρία Καραβά.

«Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής» παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1946 από το Θίασο Κοτοπούλη στο θέατρο Rex, με πρωταγωνιστή τον Βασίλη Λογοθετίδη.

Το έργο παρουσιάζει την πορεία μίας οικογένειας που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη Συνθήκη της Βάρκιζας. Πρόκειται για μία ιστορική στιγμή που δεν είναι σίγουρο αν υπάρχει σε άλλη κωμωδία στο ελληνικό θέατρο. Είναι γεγονότα που έχουν ιδωθεί από πολλές γωνίες, αλλά ίσως για πρώτη φορά, τα βλέπουμε μέσα από το μάτι δύο κορυφαίων συγγραφέων, όπως είναι ο Αλέκος Σακελλάριος και ο Χρήστος Γιαννακόπουλος.

«Η κωμωδία ”Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής” είναι λυτρωτική και μάλιστα είναι η μοναδική που έχει γραφτεί για τα Δεκεμβριανά! Πρόκειται για ένα διαχρονικό έργο! Ένα πραγματικό διαμάντι»! λέει ο Σταμάτης Φασουλής.

Πρεμιέρα Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στις 21.00 στο Μικρό Παλλάς.

Κώστας Αρζόγλου, Χρήστος Βαλαβανίδης, Πάνος Σκουρολιάκος -Ήρωες

Τρεις σημαντικοί πρωταγωνιστές στην ίδια παράσταση. Κώστας Αρζόγλου, Χρήστος Βαλαβανίδης, Πάνος Σκουρολιάκος, στους Ήρωες.

Τρεις βετεράνοι στρατιωτικοί, κλεισμένοι σε ένα γηροκομείο, θυμούνται τα περασμένα μεγαλεία των νιάτων τους. Το πάθος τους, όμως, για τη ζωή που τρέχει δεν σταματά κι όλοι μαζί σχεδιάζουν την απόδρασή τους, ώστε να οδηγηθούν στην ελευθερία του έξω κόσμου.

Ακόμα κι αν η σωματική τους κατάσταση δεν τούς επιτρέπει να τα καταφέρουν, ακόμα κι αν με δυσκολία μπορούν να σηκωθούν από την καρέκλα, οι ίδιοι επιμένουν να πιστεύουν στο όνειρο. Στόχος τους, σ’ αυτή τη μάχη απέναντι στη φυσική φθορά, να βγουν με τη φαντασία τους νικητές! Μια τρυφερή και συγκινητική κωμωδία, η οποία με ευαισθησία αλλά και πολύ χιούμορ αγκαλιάζει τον άνθρωπο στη δύση της ζωής του.

Οι τρεις ηλικιωμένοι βετεράνοι γίνονται πραγματικοί ήρωες, καθώς κατορθώνουν όχι μόνο να μην παραδοθούν στο προγεγραμμένο τέλος που όλο και πλησιάζει αλλά και να μας δείξουν ότι η αγάπη για τη ζωή και η επιθυμία για το όνειρο δεν έχει ηλικία!

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Πρεμιέρα: 16 Οκτωβρίου, Κάτω Σκηνή «Από Μηχανής» Θεάτρου.

Πηγή : iefimerida.gr